به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ با فرارسیدن روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شرکت های گروه دارویی تامین و ستاد هلدینگ رونق گرفت و در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و پرتاب دارت، مسابقاتی صورت پذیرفت و نتایج ذیل به دست آمد:

والیبال؛ چهارده تیم از شرکت های گروه دارویی تامین به میزبانی شرکت شهیدقاضی در شهر تبریز حضور یافتند که در نهایت تیم والیبال "شرکت کارخانجات داروپخش" به قهرمانی رسید. تیم های والیبال شرکت شهیدقاضی، شرکت داروسازی پارس دارو و شرکت داروسازی اکسیر نیز مقام دوم تا چهارم را به دست آوردند.

فوتسال؛ تیم منتخب TPICO در دو بازی اول خود بر تیم های فوتسال شستا و رایتل غلبه کرد و به دور بعد راه یافت. این مسابقات در سطح تیم های شرکت ها و هلدینگ های شستا ادامه دارد.

تنیس روی میز؛ در رده بانوان، خانم ها محمدی، هاشمی و احمدی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند؛ در رده مردان نفرات اول تا سوم به ترتیب نجفی، ذوالقدری و پورمرادی شدند.

پرتاب دارت؛ در رده بانوان، خانم ها باب المراد و کاظمی مقام های اول و دوم را کسب را کردند؛ و در رده مردان، دیوان دری، حاتمی و شیرازی به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

خلیل رستمی مشاور ورزشی TPICO ضمن ابراز خرسندی از نظرات مساعد مدیرعامل هلدینگ در خصوص ایجاد نشاط ورزشی و پروردن روح پهلوانی و دوستی در میان همکاران گروه دارویی تامین گفت؛ یکی از روش های هم افزایی در شرکت های تابعه و بین همکاران هلدینگ، ایجاد زمینه ای برای نزدیکی بیشتر و پیوند ایشان است، این مسابقات هر ساله بهتر و منسجم تر از قبل برگزار می شود و نتایج مثبتی هم در پی داشته است.

پایان پیام