به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ عصر روز دوشنبه دهم آبان ماه 1395 جلسه تودیع و معارفه سرپرست قبلی و مدیر جدید حراست شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین انجام، و طی آن ضمن قدردانی از فعالیت های سعیدرضا شریفی، رضا دهقانی به عنوان مدیر جدید حراست TPICO انتخاب و مشغول به کار شد.

دکتر محمدرضا شانه ساز مدیرعامل ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شریفی گفت: آقای شریفی در مدتی کوتاه (و با حفظ سمت در شستا) به مجموعه ما پیوست و برخوردی کاملا حرفه ای با حوزه مسئولیت خود داشت، او فردی است دغدغه مند؛ که در مدتی کوتاه، زیرساخت های مناسبی را در حراست ایجاد کرد؛ و من امیدوارم همیشه در همه ارکان زندگی اش موفق باشد.

همچنین وی انتخاب رضا دهقانی را به سمت مدیر جدید حراست شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین تبریک گفته و حضور ایشان را در مجموعه هلدینگ  TPICOفرصتی مغتنم دانسته و اظهار داشت: امیدوارم آقای دهقانی نیز با تعامل تمامی همکاران خود در این مجموعه، روزهای پرباری را آغاز کند. کار حراست، فوق العاده ظریف و حساس است و خوشحالم کار به دست کسی سپرده شده؛ که سوابق بسیار مثبتی در این حوزه ها دارد؛ مدیری است کاربلد و تیزهوش که بازویی قوی برای TPICO خواهد بود.

نماینده سازمان تامین اجتماعی در ادامه این مراسم گفت: فعالیت های تجاری و دارویی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، و آرامشی که در این جا حاکم است، بسیار برای ما با اهمیت است و باید بکوشیم که این قدرت نرم را حفظ کنیم. به قول یک کارشناس خارجی، قدرت جمهوری اسلامی ایران، در همین امنیت و حفظ وضعیت مثبت حاکم بر کشور است و همه ما وظیفه داریم که هشیارانه نگذاریم این امر به چالش کشیده شود. اصلی ترین نقش حراست و سازمان مرجع، قدرت نرم در نگه داری و حفظ امنیت است و بحمدالله آقای دهقانی، در حوزه نظر و عمل، انتخابی دقیق برای این پست و آگاه به جغرافیای حراست است.

سعیدرضا شریفی نیز در ادامه مراسم از همکاران سابق خود در TPICO تشکر کرده و گفت: دوران مسئولیت ام در این جا، کوتاه اما شیرین بود و شناخت ام از این مجموعه بسیار بیشتر از قبل شد. وظیفه ما حفظ امنیت و آرامش ناشی از آن است و خوشحالم که با یک انتخاب شایسته، این موضوع ادامه خواهد یافت.

همچنین در ادامه این مراسم رضا دهقانی مدیر جدید حراست TPICO ضمن تشکر از اعتماد مدیران سازمان متبوع گفت: من تعریف کار در این حوزه را تامین امنیت و حفظ آرامش می دانم، و امیدوارم بتوانم با همین نظریه، چراغ راه TPICO و مدیران محترم عامل در شرکت های مجموعه باشم و از این همجواری و همکاری، آرامش مجموعه، کمافی سابق تداوم یابد.

شایان ذکرست که در حکم انتصاب مدیر جدید حراست TPICO آمده است: جناب آقای رضا دهقانی؛ نظر به تعهد و شایستگی های شما و با توجه به شناخت و اشراف بر حوزه وظائف، ماموریت ها و تعهدات سازمان تامین اجتماعی، به این سمت منصوب می شوید. شایسته است با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، استفاده از دیدگاه های کارشناسی، تعامل با مدیرعامل محترم آن مجموعه و هماهنگی کامل، در راستای وظائف و تحقق شعارهای محوری "حراست اثرگذار، تصمیم ساز و پاسخ گو" تلاش نمائید.

انتهای پیام