به گزارش امور رسانه تی پی کو؛ صبح روز یکشنبه 28 شهریور ماه 1395 مجمع عمومی سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 95 در پژوهشگاه نیرو و با حضور سهامداران این شرکت معظم برگزار شد.

مجمع عمومی با حضور 87/37 درصد از سهامداران رسمیت یافت و طبق ماده 101 قانون تجارت و با ریاست نماینده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بهروز خالق آغاز به کار کرد.

ابتدا فیلمی ده دقیقه ای در معرفی سی شرکت تابعه، فعالیت ها، و آمار حوزه دارو در عرصه های مختلف پخش شد، پس از آن دکتر محمدرضا شانه ساز مدیرعامل TPICO، با ارائه گزارشی مبسوط (از طریق 87 صفحه پاورپوینت) به دستاوردهای کلی شرکت در زمینه های مختلف و در طول یک سال گذشته پرداخته و بیلانی از فعالیت ها را ارائه داد، در ادامه جلسه علی اصغری معاونت مالی این شرکت، ریز گردش مالی را به اطلاع سهامداران رساند.

سپس وحید رجبیان نماینده صبا تامین، هلیدا مازیار نماینده سازمان بورس و حسین نجات بخش مدیر سازمان حسابرسی سوالات خود را مطرح کردند، و خواهان شفافیت بیشتر و سرعت در گردش و ارائه اطلاعات در حداقل زمان ممکن شدند که در اغلب زمینه ها پاسخ هایی مناسب دریافت کردند. پس از ایشان، چند تن از ذینفعان و سهامداران سوالاتی را مطرح کردند و خواهان افزایش سهم، و سرمایه هلدینگ در حوزه بورس بودند؛ که گفته شد بزودی این اتفاق خواهد افتاد.

پایان بخش مجمع نیز رسیدن به عددی مناسب جهت تسهیم سود حاصله بود که این بخش با مباحث کارشناسی در حداقل زمان ممکن اتفاق افتاد و مجمع عمومی با رضایتمندی تمامی حاضران به پایان رسید.

شایان ذکرست که شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین معروف به "تی پی کو" با سرمایه 290 میلیارد تومانی هلدینگ بزرگ بورسی فعال در صنعت داروست، و مجددا 48 ساعت پس از برگزاری مجمع عمومی به نمودار بورسی باز خواهد گشت.

 

انتهای پیام