به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ سومین جلسه هم اندیشی مدیران استراتژی TPICO برگزار شد و مهمان اصلی نشست، پروفسور نجاتی گیلانی استاد حوزه مدیریت و استراتژیک بود.

جلسه سوم این سلسله نشست ها به صورت کارگاه نقد و بررسی وضعیت استراتژیک شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین TPICO برپا شد، و موانع و مشکلات یکپارچگی استراتژی در این گروه دارویی و سازمان های تابعه؛ مبحث اصلی بود و جالب آن که همکاران شرکت های مختلف، با رعایت انصاف و در کمال صداقت، نقدهایی را به اجرا و پیاده سازی این مبحث وارد کردند؛ و در پایان نشست، پیشنهادهای سازنده ای در جهت هر چه بهتر شکل گرفتن استراتژی های گروه ارائه دادند.

افتتاح نشست نیز با دکتر محمدرضا شانه ساز، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین بود، که پیرامون مضامین استراتژیک و اهمیت آن از ابعاد مختلف در صنعت دارو بحث را آغاز کرد. او گفت: هماهنگی استراتژیک بین شرکتی، یکی از مهم ترین نیازهای یک هلدینگ موفق و مطرح است و مدیران و رابطان استراتژی، عامل تحقق این مهم اند و ما این موضوع را در اولویت های مهم گروه دیده ایم، و اجرا و پیاده سازی دقیق و موثرش را پیگیری می کنیم.

دکتر یکتادوست، مدیر برنامه ریزی و توسعه راهبردی TPICO نیز، گزارشی تحلیلی از روندهای مطرح در بازار دارویی ایران و جهان ارائه داد و همچنین به ارزیابی وضعیت رقبای داخلی هلدینگ پرداخت.

برنامه سپس با سخنرانی پروفسور نجاتی گیلانی ادامه یافت، او از دریافت اطلاعات فوق ابراز خرسندی کرد و شرکت های دارویی را از شرکت های موفق در صحنه پس از برجام برشمرد.

مباحث پروفسور نجاتی گیلانی ضمن تشریح وضعیت ایران در بازارهای جهانی، شامل نگاه استراتژیک به تداوم بخشی حیات سازمان ها در فضای کسب و کار پس از برجام، اهمیت رویکردهای مثبت در زمینه منابع انسانی برای تحقق استراتژی های سازمان، و نیازمندی های یک واحد استراتژی موفق و اثرگذار بود.

انتهای پیام