به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ شرکت در پنج نمایشگاه مهم داخلی و خارجی، برگزاری مجمع عمومی سالانه و شرکت در چند همایش از جمله فعالیت های TPICO و شرکت های تابعه در شهریور ماه امسال بود.

ابتدا از سوم تا پنجم شهریور، پانزدهمین همایش علمی انجمن داروسازان ایران در مرکز همایش های بین المللی رازی آغاز به کار کرد و 12 شرکت تابعه، توزیع داروپخش، پخش هجرت، پخش اکسیر، کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، داروسازی فارابی، داروسازی زهراوی، داروسازی ابوریحان، لابراتوارهای رازک، داروسازی کاسپین تامین، پارس دارو و داروسازی شهید قاضی میزبان علاقمندان، پزشکان و داروسازان در همایش روز داروساز بودند.

پس از آن، نمایشگاه بازرگانی مشترک ایران و افغانستان از 16 تا 19 شهریور ماه 1395 برگزار شد؛ که ده شرکت وابسته به هلدینگ دارویی تامین، داروسازي فارابی، داروسازی اکسیر، داروسازی ابوریحان، داروسازی زهراوی، داروسازی شهید قاضی، کاسپین تامین، پارس دارو، زاگرس فارمد پارس، کارخانجات داروپخش و لابراتورهای رازک، نمایندگان خود را به کابل، اعزام و حضوری فعال در این نمایشگاه داشتند.

اما برپایی دومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما از 24 تا 26 شهریور ماه 1395 بزرگترین اتفاق سالانه نمایشگاهی برای شرکت های دارویی بود که TPICO با 25 شرکت بزرگ دارویی خود در آن حضور یافت؛ هفت شرکت پخش و بازرگانی گروه دارویی تامین، "اوزان"، "سیماشیمی"، "پخش هجرت"، "پخش دارویی اکسیر"، "گسترش بازرگانی داروپخش" و "توزیع داروهای دامی داروپخش" در یک جزیره در گروه شرکت های پخش و بازرگانی؛ هشت شرکت در گروه تولید مواد اولیه (API)؛ "آترا"، "تماد"، "شیرین دارو"، "توفیق دارو"، "ره آورد تامین"، "آنتی بیوتیک سازی"، "ژلاتین کپسول ایران" و "شیمی دارویی داروپخش"؛ و ده شرکت دیگر هلدینگ دارویی تامین، یعنی "فارابی"، "کاسپین تامین"، "پارس دارو"، "شهید قاضی"، "زاگرس فارمد پارس"، "کارخانجات داروپخش"، "داروسازی اکسیر"، "زهراوی"، "ابوریحان" و "لابراتوارهای رازک" نیز در گروه (FP) در دومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما حضور یافتند و به برگزاری این نمایشگاه رونقی ویژه بخشیدند.

نمایشگاه تخصصی بهداشت و درمانBIHE  باکوی آذربایجان، چهارمین حضور جمعی نمایشگاهی شرکت های تابعه بود که از 29 تا 31 شهریور در کشور آذربایجان برگزار شد و 9 شرکت زهراوی، ابوریحان، اکسیر، کارخانجات داروپخش، کاسپین دارو، زاگرس فارمد پارس، شهید قاضی، پارس دارو و رازک در آن حضور یافتند.

آخرین و پنجمین حلقه حضورهای نمایشگاهی TPICO در شهریور ماه در کشور عمان رخ داد که از 30 شهریور تا یکم مهر، هشت شرکت این گروه دارویی، شهید قاضی، ابوریحان، اکسیر، پارس دارو، فارابی، کارخانجات داروپخش، زهراوی و کاسپین تأمین در آن حضور یافته و به ارائه محصولات خود اقدام کردند.

حضور نمایندگان ستاد در همایش بزرگ توسعه پایدار در بازار روسیه که روز نهم شهریور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و همچنین برگزاری مجمع عمومی سالانه در روز 28 شهریور از عمده فعالیت های TPICO در ششمین ماه پربار امسال بود. کسب چند جایزه مهم توسط شرکت های تابعه، رونمایی از داروهای جدید و تعاملات داخلی و خارجی نیز در این ماه، همچنان ادامه داشت.

انتهای پیام