به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ چتر TPICO این بار در اهواز برپا خواهد شد و هفت شرکت پخش هجرت و پخش اکسیر، و داروسازی های ابوریحان، اکسیر، پارس دارو، کاسپین تأمین و رازک با محوریت شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در آن حضور خواهند داشت.

سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور (Iranian Pharmacy Students' Seminar) یا به اختصار IPSS از سال ۱۳۷۳، هر ساله به میزبانی یکی از دانشکده های داروسازی کشور برگزار شده است. این سمینار بزرگترین سمینار مستقل دانشجویی کشور است که دانشجویان خود تصمیم گیرنده و برگزارکننده اصلی آن هستند و با سابقه برگزاری بیست دوره مداوم، همچنان به فعالیت خود در دو حوزه ی صنفی و علمی ادامه می دهد.

شایان ذکرست که در این دوره، TPICO علاوه بر حضور در بخش جنبی و نمایشگاهی، اسپانسر برگزاری نیز بوده است و هفت شرکت گروه با توجه به ظرفیت های دانشجویان این رشته، حضوری فعال در آن خواهند داشت.

سخنرانی مدیرعامل شرکت پخش هجرت در پنل آینده شغلی سمینار، برگزاری کارگاه معرفی مدوتکس و مزایای آن توسط شرکت داروسازی اکسیر و برگزاری کارگاه مقایسه آمپول ایبوبروفن و کترولاک توسط شرکت کاسپین تامین از دیگر موارد مشارکت های گروه دارویی تامین در این سمینار است.

زمان برگزاری ١٥ تا ١٨ اسفند ١٣٩٦؛ دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، اهواز

پایان پیام