گزارش امور رسانه تی پی کو؛ مسابقات فوتسال دومین دوره المپیاد ورزشی دهه مبارک فجر، پس دو از ماه برگزاری فشرده مسابقات بین هجده تیم فوتسال شرکت کننده، سرانجام به روز فینال خود رسید و در بازی فینال که روز هفدهم اسفند 1395 برگزار شد، رتبه های اول تا سوم شناخته شدند.

مسابقه فینال بین دو تیم فوتسال "زنجیره تامین" از تیم های مجموعه رایتل و تیم فوتسال TPICO که تمامی رقبای خود را از پیش رو برداشته بودند؛ برگزار شد و در پایان، به ترتیب تیم فوتسال زنجیره تامین، تیم فوتسال TPICOو تیم فوتسال شستا به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

امسال این دوره از مسابقات بسیار پرهیجان برگزار شد و تیم ها، بازی های نزدیک و پرفشاری را تجربه کردند، جوایز و جام های اول تا سوم نیز با حضور دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و مهندس صدری مدیرعامل شرکت رایتل به نماینده تیم های اول تا سوم اهدا شد.

اعضای تیم فوتسال TPICOعبارت بودند از مهدی ابراهیمی، حمزه وکیلی، مهدی عبدالهی، وحید نوین، صادق ذوالقدری، علی پورمرادی، حمید عبدالهی،  سعید رحمت الهی، حسین وظیفه دوست و علیحسین صفری؛ حمید حقگو، مربی و محمدحسین ملک نیز سرپرستی و مدیریت تیم را به عهده داشتند.

شایان ذکرست که این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی سبز برگزار شد، خلیل رستمی مشاور ورزشی شستا، برنامه ریز مسابقات بود و شرکت رایتل میزبانی مسابقات ر ا به عهده داشت.

گروه دارویی تامین، با تبریک به همکاران خود، این موفقیت ورزشی را ارج نهاده، ضمن شادباش به ایشان، آرزوی روزهایی پربار در عرصه های مختلف زندگی را برای ایشان دارد.