به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ عصر روز شنبه هجدم فروردین ماه ١٣٩٧و در دیدار نوروزی مدیران عالی رتبه شستا با مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ ها و شرکت های تحت پوشش شستا تصمیم سازی های مهمی صورت پذیرفت.

این گردهمایی با حضور دکتر نیلی دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی و دکتر علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مهندس مرتضی لطفی مدیرعامل شستا در جریان گردهمایی نوروزی گفت: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی برای سال پیش رو، شستا به عنوان یک بنگاه اقتصادی تولید کننده و هم مصرف کننده، این مساله را جدی گرفته، و چون منافع فراوانی را هم در برنهاد این تصمیم گیری ملی، تشخیص داده، ضمن توجه جدی به کیفیت و مرغوبیت در زمینه همه تولیدات خود، برنامه هایی را برای اجرایی کردن این رویکرد ملی پیاده سازی خواهد کرد.

مهندس لطفی در ادامه افزود: ما به همه مدیران شرکت های تابعه توصیه می کنیم که در درون سازمان به تولیدات داخلی عنایتی ویژه نشان دهند و استفاده از محصولات خارجی را به کلی از دستور کار خود خارج کنند. همه ما می دانیم که حرکت به سمت استفاده از کالاهای داخلی، موجب رشد، توسعه و اشتغال، و البته پیشگیری از پدیده زشت قاچاق خواهد شد.

مدیرعامل شستا در خصوص تصمیم سازی ها در حوزه دارو گفت: امسال دو هزار میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت دارویی و GMP اختصاص داده ایم و در ارتباط با داروی مورد مصرف سرطانی ها، امسال در بخش شیمیایی آن ورود خواهیم کرد.

شایان ذکرست که گردهمایی صمیمانه در محل هتل همای تهران صورت پذیرفت، و مدیران ارشد همه بخش ها و شرکت ها و هلدینگ های شستا، از جمله دکتر محمد رضوانی فر، مدیرعامل TPICO و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه حضور داشتند.