به گزارش امور رسانه ای تی پی کو ؛ شرکت داروسازی داملران رازک در راستای تکمیل سبد محصولات تولیدی خود و با تلاش همکاران بخش تحقیق و توسعه و سایر کارکنان بخشهای علمی و فنی موفق به اخذ پروانه تولید سه محصول جدید؛ محلول آسپرین + ویتامین C، پودر ویتامین C پنجاه درصد و محلول ویتامین E + سلنیوم شد. لازم به ذکر است یکی از سه محصول فوق برای اولین بار در کشور توسط این شرکت تولید خواهد شد.

محلول ویتامین C + آسپرین با نام تجاری لورژین سی جهت جلوگیری از استرس گرمایی و شوک گرمایی در فصول گرم،کاهش استرس ناشی از واکسیناسیون، حمل و نقل طیور، در بیماریهای عفونی برای کنترل تب، بیحالی و بی اشتهایی گله ها نظیر CRD، نیوکاسل، آنفولانزا، کلی باسیلوز استفاده میشود. این محصول در بسته بندی بطریهای پلی اتیلنی یک لیتری به بازار عرضه خواهد شد. پودر ویتامین C با نام تجاری سی وت 50 در مواقع استرس ناشی از گرما و سرمای شدید، استرس حمل و نقل، استرس ناشی از انتقال طیور جدید به فارم، استرس ناشی از تغییرات ناگهانی جیره، استرس زمان شروع تولید و پیک تولید در طیور تخمگذار و مادر، استرس واکسیناسیون، استرس ناشی از بیماریهای ویروسی و انگلی، بهبود جذب و مصرف آهن، سلنیوم وکروم، بهبود جذب مس، کمک به سلامت پوست و جلوگیری از شکنندگی و ضعف رگهای خونی با علایم هموراژی که ممکن است در زیر پوست ظاهر شود مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین درکاهش تحریک مخاط دستگاه تنفس در هنگام گرد و غبار داخل سالن، مشکلات تنفسی غیر اختصاصی، عفونتها خصوصا عفونتهای ویروسی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و بصورت ساشه های 100 و 500 گرمی به بازار عرضه خواهد شد.

محلول ویتامین E + سلنیوم با نام تجاری سلنومکس جهت پیشگیری و درمان دیستروفی عضلانی ( بیماری عضله سفید - میوپاتی تغذیهای)، جفت ماندگی در گاو، اسب، گوسفند و بز به کار برده میشود و جهت پیشگیری و درمان عوارض ناشی از کمبود ویتامین ایی وسلنیوم، آنسفالومالاسی، دیستروفی عضلانی، کاهش رشد، اصلاح متابولیسم چربیها و کاهش میزان جوجه در آوری در پرندگان و به صورت بطریهای پلی اتیلنی نیم، یک و دو لیتری به بازار عرضه خواهد شد.

 

پایان پیام