1403/02/18

فصل مجامع تیپیکو/ ۳

ره‌آورد تامین8700 ریال سود تقسیم کرد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت دارویی ره‌آورد تامین (منتهی‌ به‌ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲)، روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل تیپیکو به عنوان رئیس مجمع و دکتر محمد کریمی و محمدحسین ملک به‌عنوان ناظران مجمع، ۷۰/۷۶ درصد سهامداران، اعضای هیات ‌مدیره شرکت، نماینده سازمان بورس و نماینده حسابرس مستقل و بازرس شرکت در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تلاش برگزار شد.


بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیأت ‌مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی ۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳ و تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که بر اساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات ‌رئیسه برگزار شد.
صورت‌های سود و زیان و وضعیت مالی مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در این مجمع به تصویب رسید.
سود نقدی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، به ازای هر سهم، مبلغ ۸۷۰۰ ریال تصویب گردید و به سهامداران تعلق گرفت.
دکتر طاهری، مدیرعامل ره‌آورد مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ را برشمرد؛
دریافت عنوان شرکت دانش بنیان از نوع فناور از معاونت علمی ریاست جمهوری
اخذ گواهی سطح یک دانش بنیان برای زنجیره اصلی محصولات خود یعنی تولید PVP و مونومر آن NVP گردید.
گروه تحقیق و توسعه در سال 1402 موفق به اجرای پروژه کاهش هزینه های تولید محصول PVP K25 گردید.
گروه تحقیق و توسعه در سال 1402 ، فاز صنعتی تولید محصول کراس پوویدون را اجرا کرده که در سال 1403 با اجرایClean Room  این محصول ،مقدمات اخذ مجوز تولید محصول جدید RT.CROSS PVP فراهم می شود.


به جهت‌ اطلاع رسانی دقیق و مطلوب برای تمامی سهامداران، جلسه مجمع به صورت برخط (آنلاین) و از طریق وبسایت شرکت‌ پخش‌ زنده شد.