1402/11/03
با حکم مدیرعامل تیپیکو؛

دکتر لطفی سرپرست داروسازی ابوریحان شد

با حکم دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو، دکتر آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، صبح سه شنبه سوم بهمن ماه 1402، مراسم تکریم دکتر زهرا قلن‌بر و معرفی دکتر لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل و تعدای از معاونین تیپیکو و داروسازی ابوریحان برگزار شد، ضمن تقدیر از دکتر زهرا قلن بر، دکتر آرش لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی ابوریحان معرفی شد.

دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر زهرا قلن‌بر در مدت حضورشان درسمت مدیرعاملی شرکت داروسازی ابوریحان، گفت: بعد از استعفای خانم دکتر قلن‌بر، از آقای دکتر لطفی تقاضا کردیم تا هدایت این مجموعه را در دست بگیرند که برای ایشان هم آرزوی موفقیت در آغاز کار در مجموعه ابوریحان دارم.

دکتر زهرا قلن‌بر نیز در این جلسه گفت: در مدت حضورم در داروسازی ابوریحان تمام توانم را برای ارتقا و سرافرازی این شرکت گذاشتم و با کمک تمامی همکارانم در این شرکت، مسیر رو به رشدی را آغاز و طی کردیم.

دکتر آرش لطفی سرپرست جدید مدیرعاملی شرکت ابوریحان نیز گفت: از حسن نظر و اعتماد دکتر آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو نیز تشکر دارم و امیدوارم با کمک همکارانم در تیپیکو و شرکت ابوریحان، کارها را به بهترین نحو ممکن به پیش ببریم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیراز دکتر قلن‌بر، حکم انتصاب دکتر لطفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت ابوریحان تقدیم وی گردید.
شایان ذکرست دکتر آرش لطفی دارای مدرک دکترای حرفه ای کسب و کار است و سابقه مدیرعاملی، مدیر کارخانه، مدیر ارشد عملیات و پروژه ها، مدیر برنامه ریزی و انبارها و سرممیز استانداردهای مدیریتی در چندین شرکت دارویی را دارد.

گزارش تصویری