1402/07/25
در جلسه معاون برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو با دکتر عطار مطرح شد:

بررسی مشکلات مربوط به تخصیص ارز شرکت‌های هلدینگ تیپیکو

در جلسه معاون برنامه‌ریزی و مسئول بخش ارزی سازمان غذا و دارو با دکتر عطار سرپرست و عضو هیئت‌مدیره تیپیکو و مدیران بازرگانی شرکت‌های این هلدینگ، مشکلات مربوط به تخصیص ارز به شرکت‌های تابعه تیپیکو بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه واردات مواد اولیه و تخصیص ارز در شرکت‌های تابعه گروه دارویی تامین با حضور دکتر ناصر هیراد، معاون برنامه‌ریزی اد اره کل سازمان غذا و دارو و مهندس روح الله عبدالعلی‌زاده مسئول بخش ارزی این سازمان با دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و همچنین معاونان و مدیران ارشد تیپیکو و مدیران بازرگانی شرکت‌های تابعه در محل هلدینگ برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به حوزه واردات مواد اولیه و تخصیص ارز در شرکت های تابعه هلدینگ تیپیکو مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر عطار سرپرست و عضو هیئت‌مدیره تیپیکو ابتدا در خصوص سیاست‌های کلان تیپیکو جهت تامین به موقع مواد اولیه و برنامه‌ریزی لازم جهت جلوگیری از کمبود دارو مطالبی بیان کرد.

وی افزود: شرکت‌های تابعه اقدامات لازم جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز تا پایان سالجاری و پیش بینی لازم جهت خرید مواد ضروری جهت بودجه سال آینده را انجام دهند.

مدیران بازرگانی شرکت‌های تابعه هم در این جلسه هر کدام مسائل و مشکلات شرکت متبوع خود را بیان کردند.

مشکلات مربوط به تخصیص ارز به‌خصوص ارز نیکو و انتقال ارز به سایر کشورها از جمله چین و هند مهمترین مشکلات شرکت‌های گروه دارویی تامین بود که در این جلسه مطرح شد.

دکتر ناصر هیراد معاون برنامه‌ریزی و مهندس روح الله عبدالعلی‌زاده مسئول بخش ارزی سازمان غذا و دارو هم در این جلسه راهنمایی‌های لازم را به مدیران شرکت‌ها در جهت رفع مشکلات ارائه دادند.

دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت‌مدیره تیپیکو هم در پایان این جلسه گفت: موضوع تامین ارز از طریق پول های خارج از کشور پیگیری گردد.
پایان پیام/

گزارش تصویری