1402/07/18
دکتر عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو خواستار شد:

لزوم تسریع در تدوین و بازنگری آیین نامه روابط عمومی شرکت‌های تابعه تیپیکو

دکتر عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو خواستار تسریع در تدوین و بازنگری آیین نامه روابط عمومی شد و گفت: موضوع جایگاه روابط عمومی در شرکت‌های تابعه باید به سرعت مشخص شده و به مدیران عامل شرکت‌ها ابلاغ گردد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، کارگروه تخصصی یک روزه هم اندیشی و همفکری روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ روز سه شنبه 18 مهرماه با حضور مدیران و مسئولین روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن کنفرانس شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین برگزار شد.

دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو در این نشست بعد از آشنایی با سوابق فعالیت مدیران و مسئولان روابط عمومی شرکت‌های تابعه حاضر در جلسه، وضعیت واحد روابط عمومی از نظر چارت سازمانی، تعداد نیروها و امکانات را از یکایک حاضرین جویا شد.

وی بعد از بیان نقطه نظرات مدیران و مسئولین روابط عمومی شرکت‌های تابعه تیپیکو گفت: به لطف حق در حال حاضر یک تیم حرفه ای گسترده فعال و با نشاط در حوزه روابط عمومی در روابط عمومی شرکت‌های تابعه تیپیکو حضور دارند.

سرپرست تیپیکو با قدردانی از زحمات مدیران و مسئولان روابط عمومی شرکت‌های تابعه، خواستار حضور فعال، حرفه ای و تاثیر گذاری بیشتر واحدهای روابط عمومی در حوزه اخبار و تبلیغات شد.

دکتر عطار ضمن بیان جایگاه مهم و ارزشمند روابط عمومی گفت: برای شخص بنده روابط عمومی از جایگاه خاص و ویژه ای در تیپیکو و شرکت‌های زیرمجموعه برخوردار است و به همین دلیل اولین حکمی که بنده بعد از قبول مسئولیت در هلدینگ زدم حکم مشاور مدیرعامل در روابط عمومی بود.

سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو، از روابط عمومی به عنوان سیمای شرکت‌های دارویی یاد کرد و گفت: لازم است همکاران فعال در این واحد، با علاقه موضوعات دارویی را دنبال کرده و حضور فعالی در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزشی بیشتری برای تعالی بیشتر همکاران حوزه روابط عمومی، گفت:  باید آسیب شناسی بیشتری در خصوص موانع فعالیت های گسترده روابط عمومی در شرکت‌های تابعه انجام شود.

سرپرست تیپیکو همچنین خواستار تسریع در تدوین و بازنگری آیین نامه روابط عمومی شد و گفت: موضوع جایگاه روابط عمومی در شرکت‌های تابعه باید به سرعت مشخص شده و به مدیران عامل شرکت‌ها ابلاغ گردد.

در پایان این نشست علیرضا حسینی مشاور مدیرعامل تیپیکو در حوزه روابط عمومی ضمن تشکر از حضور دکتر عطار در این نشست، گفت: همین حضور و نگاه همدلانه و همراه دکتر عطار بسیار دلگرم کننده و باعث افزایش انگیزه کار و تلاش مضاعف برای همکاران بنده در روابط عمومی شرکت‌های تابعه است.

وی با اشاره به تشکیل شورای تخصصی مدیران ارشد روابط عمومی، از قول مساعد و پیگیری اختصاص جایگاه مستقل برای روابط عمومی در شرکت های تابعه خبر داد و گفت: با همراهی شما همکاران عزیز برای نهادینه شدن و ارتقای جایگاه روابط عمومی در شرکت‌های تابعه تلاش خواهیم کرد.

گزارش تصویری