1402/06/27

جلسه هم اندیشی سرپرست تیپیکو با مدیران عامل شرکتهای تابعه برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکتهای تابعه هولدینگ تیپیکو و اعضای هیأت مدیره، با حضور دکتر عطار سرپرست هلدینگ برگزار و برنامه های راهبردی مجموعه به اختصار بیان شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ روز یکشنبه 26 شهریورماه نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکتهای تابعه هولدینگ تیپیکو و اعضای هیأت مدیره، با حضور دکتر عطار سرپرست هلدینگ برگزار و برنامه های راهبردی مجموعه به اختصار بیان شد.
دکتر براتی رئیس هیأت مدیره هولدینگ تیپیکو ضمن تقدیر از زحمات مدیران مجموعه گفت؛ امیدوارم با به کارگیری تمامی توان و تجربیات خویش و داشتن تقوای الهی و امانت داری، با هم افزایی و تعامل مناسب؛ در راستای تحقق اهداف مجموعه گام برداریم. چرا که پیشبرد برنامه‌ها نتیجه تعامل بین اعضای هیأت مدیره و حرکت مستمر کل مجموعه است. وی تأکید بر پاکدستی در نظارت مالی و ارتقای شفافیت در این حوزه را مهم برشمردند.
دکتر عطار نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، به اهمیت توجه به سهم و جایگاه تیپیکو، امیدآفرینی، اعتمادزایی در مردم و سهامداران و عزم جدی برای رشد و ‌تحول مجموعه تأکید کردند.
وی افزود: ایجاد ارتباط مستمر بین تحقیق و توسعه در بخش مواد اولیه دارویی با شرکت های تولیدی و پخش محصولات در راستای اجرای پروژه های مصوب شرکت های تابعه طبق زمان بندی یکی از مهمترین ضرورت های پیش رو است.
دکتر عطار  همچنین بر هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری، ایجاد ساختار شفاف و منظم مالی در هلدینگ و همچنین جذب اعضاء توانمند در هیأت مدیره شرکت ها تأکید کرد.
در ادامه جلسه، مدیران عامل شرکت ها درخصوص تولیدات، منابع موجود و مواد اولیه گزارش کاملی ارائه نمودند و در خصوص برنامه های دردست اجرا درسال 1402 به بحث وبررسی پرداختند.
از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در جلسه می توان به ارتقاء کیفیت و اخذ GMP ، افزایش صادرات و توسعه بازار، توسعه منابع انسانی متخصص و جذب نخبگان و تشکیل تیم کمیته های فنی تخصصی اشاره کرد.
گفتنی است در این جلسه اهم برنامه های راهبردی پیش روی مجموعه شامل نوسازی و بهسازی ماشین آلات، تعامل با سازمان غذا و دارو و نظارت مستمر بر کمبودهای بازار دارو خصوصا سرم و آنتی بیوتیک، ورود به حوزه داروهای با فناوری بالا از جمله حوزه بیوتکنولوژی، پیگیری تولید اقلام راهبردی کشور و تشکیل کمیته نظارت بر زنجیره تأمین و پایش منظم دوره ای شرکت های گروه از حیث خرید، تولید و فروش مطرح شد.

گزارش تصویری