1402/05/16

برپایی موکب اربعین حسینی تیپیکو در مرز تمرچین

موکب اربعین حسینی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در مرز تمرچین پیرانشهر برپا خواهد شد.

در راستای ابلاغ ستاد اربعین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تاکید مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره تیپیکو، موکب شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در مرز تمرچین پیرانشهر برپا خواهد شد. در همین راستا نمایندگان ستاد اربعین شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین با حضور در استان آذربایجان غربی و مرز تمرچین پیرانشهر ضمن اعلام آمادگی و حضور پرشور این هلدینگ و 25 شرکت تابعه، جلساتی نیز جهت جانمایی و برپایی موکب جهت خدمات‌رسانی به زائرین حسینی برگزارگردید.
اعضای ستاد تیپیکو ابتدا با دکتر دهقانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی جلسه ای در شهر ارومیه و در راستای استفاده از ظرفیت های این اداره در کمک به برپایی موکب تیپیکو و خدمات‌رسانی به زائرین داشتند.
 در ادامه با حضور در شهر پیرانشهر با فرماندهان سپاه، شهردار و اعضای شورای شهر پیرانشهر دیدار کردند.
سپس دیداری با سید حسن حسینی، ریاست ستاد عتبات عالیات استان و دبیر ستاد اربعین آذربایجان غربی برگزار و دغدغه‌ها و خواسته‌ها و زیرساخت‌هایی که باید از طرف ستاد اربعین کشور و استان آذربایجان غربی در جهت هرچه بهتر برپایی و خدمات‌رسانی هلدینگ دارویی تیپکو برگزار شود، عنوان نمودند و مقرر شد مکان مناسبی را از طرف ستاد اربعین استان آذربایجان غربی برای موکب  این هلدینگ فراهم نمایند.
دیدار با  دکتر محمدباقر هنـــربر، مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی و دکتر امیرعباس جعفری، مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه های ستاد اربعین تیپیکو در این سفر بود.
شایان ذکرست طبق برنامه ریزی صورت گرفته ستاد اربعین تیپیکو، برپایی موکب اربعین حسینی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین  از روز یکشنبه پنجم شهریورماه 1402 آغاز و خدمت رسانی به زائران حسینی تا سه روز پس از اربعین (18 شهریور) ادامه خواهد داشت