1402/04/11

بازدید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از غرفه تیپیکو

دکترمیرهاشم موسوی در آخرین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکترمیرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آخرین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین حضور یافت.
دکتر منصور نکویی نیا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این بازدید گفت: مجموعه تیپیکو نیازهای فناورانه متعددی دارد که تلاش کرده‌ایم در موارد متعدد این نیازها را با کمک شرکت‌های داخلی تامین کنیم. اخیرا نیز با احصاء نیازهای فناورانه تیپیکو در این نمایشگاه حضور یافته‌ایم تا از آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین این نیازها بهره ببریم.
وی ادامه داد: تیپیکو ۲۵ شرکت دارویی زیرمجموعه دارد که در موارد متعدد نیازهای این شرکت‌ها یکسان بوده و بر این اساس تجمیع این نیازها برای مجموعه اثرگذار است.
نکویی نیا در توضیح نیازمندی‌های فناورانه این مجموعه گفت: هوشمندسازی زنجیره تامین به معنای تهیه مواد اولیه، برنامه ریزی تولید و فروش با پایش هوشمند بازار، هوشمندسازی بسترهای صادرات محصولات و نیازسنجی آن، هوشمندسازی مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان تولید، هوشمندسازی زنجیره بازرگانی در صنعت دارو، هوشمندسازی بسته‌بندی‌های دارویی، هوشمندسازی ناوگان توزیع دارو، هوشمندسازی منابع انسانی در شرکت‌های دارویی، نرم افزار جمع‌آوری و ساماندهی هوشمند داده‌های حوزه توسعه دارو در دنیا و نرم‌افزار هوشمند پایش بیماری‌های دام و انسان مبتنی بر خدمات GIS از جمله این موارد است.

در آیین‌ اختتامیه این نمایشگاه، طرح دبیرخانه دائمی خلاقیت و نوآوری سازمان تأمین اجتماعی توسط میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حضور دکتر نکویی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین رونمایی و امضاء شد.
در مدت پنج روز برگزاری نمایشگاه الکامپ کارشناسان اداره‌کل امور مستمری‌ها و بیمه‌ای، معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، مرکز ارتباطات مردمی (۱۴۲۰) هگتا، تاپیکو، انرژی، صنایع عمومی، تیپیکو، میلاد سلامت، اتاق هوشمند بیمارستان، صدرتامین، سیمان و کشتیرانی در غرفه‌های ویژه خود ضمن عرضه بسته‌های معرفی خدمات خود در قالب کاتالوگ و بروشور، در ارتباطی مستقیم و رو در رو پرسش‌های بازدیدکنندگان را پاسخگو بودند.
 برگزاری چندین نشست تخصصی معرفی دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتآپی نیز از اتفاقات نو این دوره از حضور سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ بود.
در روزهای برگزاری نمایشگاه علاوه بر بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مقامات کشوری از غرفه‌های سازمان تأمین اجتماعی، معاونان، مدیران و روسای سازمان نیز در غرفه‌های سالن ۲۷ حضور پیدا کردند.
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ پس از پنج روز فعالیت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (هشتم تیرماه ۱۴۰۲) به کار خود پایان داد.