1402/03/05
‍ مدیرعامل شستا:

سند راهبردی شرکت ها باید به‌روزرسانی و پایش شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی، شستا، در بازدیدی سه ساعته از داروسازی ابوریحان گفت: برند ابوریحان باید تقویت شود، توسعه یابد و در صنعت دارو جاودانه بماند.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در بازدید از داروسازی ابوریحان ضمن تاکید بر بازدیدهای حضوری از شرکت‌های زیرمجموعه گفت: در این بازدید پرثمر، عزم و جزم همکاران ابوریحان درجهت پیشبرد اهداف مجموعه قابل تراز است که باعث خرسندی است.
وی بااعلام اینکه جریان سرمایه‌گذاری اولویت شستاست، تاکید کرد: سند راهبردی شرکت‌ها باهدف هدایت در مسیر راهبردها و جهت‌گیری استراتژیک باید به‌روز رسانی و پایش شود تا درنهایت به توسعه بیانجامد.
ابراهیم بازیان همچنین از دو خط نازال اسپری و ویال تزریقی، که به همت نیروهای متخصص فنی-مهندسی و کیفی ابوریحان آماده بهره برداری شده اند، و نیز واحد شیاف‌سازی و تاسیسات ابوریحان بازدید نمود.
رونمایی از داروهای دانش‌بنیان شرکت داروسازی ابوریحان یکی دیگر از برنامه‌های این بازدید بود. بازیان در مراسم رونمایی از این داروها از تلاش‌های این شرکت در راستای دانش‌بنیان شدن، تقدیر کرد.
انتهای پیام/