1402/02/18

رئیس جمهور از آخرین دستاورد های شرکت سرمایه گذاری تامین بازدید کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی از غرفه تیپیکو در افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو ، دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران صبح روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو) از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) بازدید کردند. در این بازدید ریاست محترم جمهور در بازدید از آخرین دستاوردهای دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین از تولید ۹۵ درصدی داروی مورد نیاز کشور ابراز خرسندی کردند. در این نمایشگاه چهار ماده موثره بهینه سازی و بومی شده توسط متخصصین شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایش گذاشته شد و ریاست محترم جمهور بر اهمیت تولید داروهای ضد سرطان تاکید کرد و گفت بیماران نباید دغدغه تهیه دارو را داشته باشند و باید دارو های تولید داخل با قیمت مناسب در دسترس بیماران مبتلا به سرطان باشد. در ادامه این بازدید دکتر منصور نکویی نیا به معرفی شرکت‌های هلدینگ دارویی تیپیکپو پرداخت و افزود در حال حاظر 30 درصد از داروی مورد نیاز کشور در این مجموعه تولید و تامین میگردد. 
دکتر نکویی نیا دربازدید دکتر ابراهیم رئیسی از غرفه تیپیکو گفت: با حضور پررنگ شرکت‌های سرمایه گذاری ددارویی تامین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن بستر مناسب صادرات دارو به کشورهای هدف اقدامات موثری صورت گرفته است. در این نمایشگاه محصولات شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو، شرکت داروسازی اکسیر و شرکت داروسازی کاسپین تامین به نمایش گذاشته شد.
پایان پیام/