1402/02/11

مدیرعامل تیپیکو روز کارگر را تبریک گفت

دکتر منصور نکوئی نیا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر منصور نکوئی نیا مدیر عامل تیپیکو در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:  کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی جامعه هستند و حیات یک جامعه در دستان پر‌توان آنهاست، توسعه اقتصادی و صنعتی در جوامع به دست کارگران و‌ نیروهای متخصص صورت گرفته است، بی شک همه ما مدیون تلاش‌ها و‌ زحمت‌های این عزیزان هستیم.  
مقام‌معظم رهبری در مورد لزوم توجه به این قشر زحمتکش می فرمایند: رعایت حق نیروی کار ضروری است و باید به آن توجه شود، حقوق طبیعی و‌عادلانه، پرداخت منظم و‌ بدون تاخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی، مساله بیمه، خدمات رفاهی، مساله بهداشت و‌ درمان اینها چیزهای هست که جز حقوق کارگران است و اینها وظایف طبیعی کارفرماست. بنابراین رسیدگی و حمایت از کار و کارگر وظیفه شرعی و قانونی همه به‌شمار می‌رود و‌ موظف هستیم که حقوق آنها را رعایت کنیم.
ما در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در تلاش هستیم براساس منویات و نظرات مقام‌ معظم‌ رهبری تکریم نیروی انسانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم در عمل به دستورات توفیق داشته باشیم.
اینجانب فرا‌رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر‌ را به تمامی کارگران محترم و‌ بزرگوار در شرکت‌های تابعه تیپیکو تبریک عرض می نمایم و برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
 امیدوارم همه همکاران‌ محترم در‌کنار خانواده‌های گرانقدر خود همواره سلامت و تندرست باشند.
منصور نکوئی‌نیا – مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین