1401/12/23

گواهینامه طلایی کلرپارس

شرکت کلرپارس در ششمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که در تبریز برگزار ‌شد، به‌عنوان صنعت حامی حقوق مصرف‌کننده شناخته شد و موفق به دریافت گواهینامه طلایی استانی در این بخش شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت کلرپارس در ششمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که در تبریز برگزار ‌شد، به‌عنوان صنعت حامی حقوق مصرف‌کننده شناخته شد و موفق به دریافت گواهینامه طلایی استانی در این بخش شد.
دولت سیزدهم، حامی تولیدکنندگان
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در این همایش با اشاره به اهتمام دولت برای توسعه فعالیت‌های تولیدی در کشور گفت: دولت سیزدهم حامی، خادم و پشتیبان تولیدکنندگان است.
دکتر حسین فرهیدزاده با تأکید بر اینکه اولویت اصلی و مهم سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پشتیبانی از هر دو گروه مزبور است، افزود: باید توجه داشت که تأمین حق‌وحقوق مصرف‌کننده‌ها تنها از طریق حمایت از تولید میسر می‌شود و در این مسیر وزارت صمت اهتمام جدی دارد. وی از تولیدکنندگان به‌عنوان سرداران جنگ ترکیبی یادکرد که باید ارکان دولت به‌خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت از آن‌ها حمایت کرده و برای رفع چالش‌ها، موانع و بروکراسی‌های اداری تمام تلاش خود را انجام دهند تا سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی سهل‌تر شود.
فرهیدزاده سیاست کاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را حمایت مادی و معنوی از حقوق تولیدکنندگان دانست و گفت: برای تحقق آن باید ابزار و لوازم مربوطه را مهیا کنیم تا خدمات به مصرف‌کننده‌ها توسعه یابد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بخش تولید و تولیدکنندگان، گفت: در دنیای امروز، جلب رضایت مصرف‌کننده شرط اصلی موفقیت تولیدکننده است که این موضوع در بین تولیدکنندگان ما هم باید موردتوجه قرار گیرد.
دکتر عابدین خرّم با قدردانی از تولیدکنندگان که در سنگر اقتصادی به کار و تلاش مشغول‌اند، گفت: هیچ کاری به‌اندازه تولید ارزش ندارد و دولت تمام تلاشش این است که تولیدکنندگان ما روزبه‌روز قوی‌تر شوند.
وی خاطرنشان کرد: دولت بدون بخش خصوصی قوی نمی‌تواند در اجرای برنامه‌های خود موفق شود و بر این اساس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شبانه‌روزی برای رفع مشکلات پیش روی بخش تولید تلاش می‌کند.
عابدین خرم تصریح کرد: در زنجیره تولید، تأمین و توزیع کالا باید به‌گونه‌ای عمل شود که محصول کیفی با قیمت مناسب در دسترس مشتری قرار گیرد؛ چراکه امروزه جلب رضایت مشتری، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت بخش تولید است.
افتخاری دیگر برای کلرپارس
 ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس که در کنار 51 واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری آذربایجان شرقی دیگر از برگزیدگان این جشنواره بود، در پایان این مراسم، لوح تقدیر و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان، که به همت تمامی کارکنان علی الخصوص تضمین کیفیت و فروش محقق شده بود، توسط معاون وزیر صمت و استاندار آذربایجانشرقی اهدا شد.
 انتخاب کلرپارس به‌عنوان واحد منتخب روز صنعت و معدن در سال‌های 1400 و 1401، انتخاب به‌عنوان صادرکننده نمونه غیرنفتی در سال‌های 1400 و 1401، تقدیر از مدیرعامل کلرپارس در چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی و تقدیر مدیرعامل هلدینگ شستا از شفافیت مالی و افزایش سوددهی مجموعه، دریافت گواهی اشتهار ستاره‌دار در حوزه سلامت از دیگر افتخارات کلرپارس در سالیان اخیر است. شرکت کلرپارس در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو برای تأمین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب در تبریز طراحی و عملیات اجرایی آن با همکاری شرکت دنورا از ایتالیا از سال ۱۳۷۲ با ساخت‌وساز و نصب تجهیزات آغاز شد و درنهایت در نیمه دوم سال ۱۳۷۷ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه با اجرای طرح‌های توسعه‌ای مساحتی معادل ۲۱ هکتار را شامل می‌شود و محصولات آن در صنایعی مثل آب و فاضلاب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه‌ها، دارویی و غذایی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز، رنگ‌سازی، کاغذسازی و نساجی مصرف می‌شود.