1401/12/06

توسعه و تکمیل سبد دارویی لابراتوارهای رازک با هدف رفع نیازهای بازار داخل وخارج

شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک توانست با تولید محصولات دارویی جدید گامی مهم در صنعت داروسازی کشور بردارد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت لابراتوارهای رازک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو‌های انسانی شیمیایی، گیاهی و مکمل های غذایی کشور درشهر تهران است، که با خطوط متنوع مایعات، جامدات و نیمه جامدات ازجمله قرص، کپسول، پلت، پماد ، ژل و شربت تولید می کندوبه عنوان یکی از شرکت هایی است که با سبد متنوع دارویی شناخته میشود.
تولیدکننده ای که بخشی ازسبدمحصولات دارویی انسانی کشور را تامین میکند و از ابتدای سال تولید برخی از داروهای مورد نیاز بازار داخل را در رسالت کاری خود قرار داد و حالا باید سبد دارویی خود را متحول کند. از این رو توسعه سبد محصولی را به عنوان هدف خود مشخص کرده و طی کمتر از یک سال اخیر توانسته به دستاوردهای خوبی در این حوزه دست یابد .
اتفاق بزرگی که نه فقط سبب توسعه سبد محصول این شرکت شده، بلکه کمک بزرگی به صنعت درمان کشور و بیماران کرده است. همچنین هدف بعدی این شرکت عمل به استراتژی توسعه خواهد بود ، اقدامی که می تواند بخشی از چالش های همه گیر نیاز بازارداخل را برطرف کند .
این شرکت توانست با تولید محصولات دارویی جدید گامی مهم در صنعت داروسازی کشور بردارد ودر نظر دارد با شیوه های داروسازی نوین و فرمولاسیون فرآورده های جدید دارویی با کیفیت ،گام های اساسی در رفع نیاز دارویی کشور بردارد که با دستیابی به دانش تولید آنها در داخل کشور از خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری کند.