1401/12/03
در پایان مراسم بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت؛

مدیرعامل شرکت کلرپارس مورد تقدیر قرار گرفت

، با برگزاری بیستمین دوره المپیاد ملی مهارت به میزبانی سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجانشرقی از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، با برگزاری بیستمین دوره المپیاد ملی مهارت به میزبانی سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجانشرقی از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.
شرکت کلرپارس در همیاری و برگزاری این مسابقات نقش مهمی داشت و نقش اجتماعی خود را در برگزاری یک رویداد مهم استانی ایفا کرد، و در اختتامیه این مراسم از مدیرعامل شرکت کلرپارس دکتر ابوالفضل بابا پور با اهدای لوحی از طرف معاون اقتصادی استاندار تقدیر به عمل آمد.
 در متن دکتر کلامی، معاون اقتصادی استاندار خطاب به مدیر عامل شرکت کلر پارس آمده است:  بی تردید افزایش مهارت‌های فردی و ارتقای شاخص‌های خلاقیت و کارآفرینی منابع انسانی از اهداف محوری آموزش‌های فنی حرفه ای بوده و برگزاری رویداد‌هایی نظیر المپیاد ملی مهارت، کمک شایانی به کشف و شناسایی استعدادهای برترو نخبگان در کسب و کارهای فنی حرفه ای می نماید. بدینوسیله از مشارکت و همراهی جنابعالی در برگزاری شایسته بیستمین دوره المپیاد ملی مهارت به میزبانی اداره کل فنی حرفه ای استان در اسفند ماه ۱۴۰۱ قدردانی نموده و توفیق روزافزون تان را از خداوند منان مسئلت می کنم.
محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی