1401/12/10
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایروان؛

تفاهم‌نامه همکاری ۳ شرکت تیپیکو با شرکت های داروسازی ارمنستانی امضا شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایروان 3 تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های گزوه دارویی تامین با شرکت‌های داروسازی ارمنستانی امضا شد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صدر هیأتی بلندپایه به دعوت «نارک میکرتچیان» وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان، یک‌شنبه، ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ با استقبال مقامات ارشد سیاسی ارمنستان وارد فرودگاه ایروان شد. دیدار با برخی وزرا و مقامات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری ارمنستان و بازدید از مراکز اقتصادی و تجاری این کشور به منظور گفت‌‌وگو و تبادل‌نظر پیرامون گسترش همکاری‌های دوجانبه در قالب کمیسیون مشترک از جمله برنامه‌های وزیر کار جمهوری اسلامی ایران در این سفر بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز هشتم اسفندماه با حضور در مرکز تجاری ایران در ارمنستان از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ( تیپیکو ) بازدید کرد.
دکتر منصور نکویی نیا مدیرعامل تیپیکو در این بازدید ایشان را همراهی و در خصوص برنامه ها و اهداف این هلدینگ و شرکت های تابعه در مرکز تجاری ایران در ارمنستان توضیحاتی ارائه داد.
این هیات پس از بازدید، با حضور در سالن کنفرانس مرکز تجاری شاهد امضای تفاهم نامه همکاری سه شرکت تابعه تیپیکو با شرکت های داروسازی ارمنستانی بودند.
ابتدا دو تفاهم نامه توسط شرکت داروسازی اکسیر با شرکت داروسازی ناتارما ارمنستان در خصوص طراحی و اجرای یک کارخانه تولید محصولات تزریقی (آمپول) و همچنین تولید مشارکتی محصولات دارویی با همکاری دو شرکت به امضای دکتر سامان غلامی، مدیرعامل اکسیرو مدیرعامل داروسازی ناتارما رسید.
سپس قرارداد همکاری داروسازی زهراوی با شرکت گیگافارما جهت صادرات چند قلم از محصولات دارویی این شرکت به طرف ارمنستانی را دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل زهراوی و نماینده شرکت گیگافارما امضا کردند.
در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک در خصوص تولید قراردادی در داروسازی کاسپین تامین با شرکت داروسازی ایروان به امضای مهندس روزبه رسولی، مدیرعامل کاسپین تامین و نماینده شرکت ایروان رسید.

گزارش تصویری