1401/11/25

ارسال محموله کمک‌های لابراتوارهای رازک به مناطق زلزله زده خوی

محموله کمک‌های مومنانه شرکت لابراتوارهای داروسازی رازک در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، احمد شفیعی مدیرعامل لابراتوارهای رازک با اشاره به مسئولیت اجتماعی و نقش بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدارها و بیانات ایشان در چند سال اخیر در خصوص مسئولیت اجتماعی و مسئولیت پذیری در زمینه اقتصادی، گفت: رازک نمی‌تواند نسبت به اقشار مختلف جامعه بی تفاوت باشد و این بنگاه اقتصادی نسبت به محیط پیرامون خود و رفع مشکلات مردم متعهد است و اولین گام در خصوص مسئولیت اجتماعی را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و تامین نیاز دارویی کشور و مردم عزیزمان برداشته و در جهت حفظ و ارتقاء آن تلاش خواهد کرد. و در گام بعدی با برگزاری پویش‌هایی اعم از کمک به سیل‌زدگان ، کمک به زلزله‌زدگان، کمک به مناطق و افراد محروم و تامین داروهای مورد نیاز مراکز درمانی در مناطق محروم به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخته است .
شفیعی افزود: داروسازی رازک این‌بار نیزبا توجه به نیاز اهالیِ زلزله زده خوی، با هماهنگی  حوزه مقاومت بسیج ۵۰۴ امام حسین (ع) - سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ نسبت به تامین وسایل گرمایشی در مناطق زلزله زده اقدام نمود ودر اختیار حوزه  بسیج  دارویی جهت توزیع در این مناطق قرارداد.