1401/10/21

پیام مدیر عامل هلدینگ دارویی تامین به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

پیام دکتر منصور نکویی‌نیا مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

  سالروز میلاد با سعادت بانوی دوعالم، دخت گرامی پیامبر اسلام، صدیقه طاهره عالم، حضرت زهرا (س) و روز مادر را خدمت  احاد مردم عزیز کشورمان به ویژه بانوان معزز ایرانی و مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم. آرزوی صحت و سلامتی دارم برای مردم شریف کشورمان و توفیقات روز افزون برای جامعه پزشکان و صنعت گران عرصه دارویی که به عنوان خط مقدم حوزه سلامت کشور قرار دارند.

شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و نقش وی در دفاع از ولایت، الگو و سرمشقی برای سایرین می تواند باشد. حضرت فاطمه (س) الگوی شایسته زنان مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ایرانی است که پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، روشنایی بخش مسیر زندگی است. ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها در محیط منزل و جامعه به ویژه در عرصه های اجتماعی می بایست بیشتر تبیین شود. بانوان شاغل در سازمان ها با تأسی از این بعد شخصیتی دخت نبی مکرم اسلام(ص)، علاوه بر وظیفه مادری و مدیریت خانواده، در بخش های مختلف ادارات نقش بسیار موثری را ایفا می نمایند که این مسئله نشانه قدرت، پشتکار، تلاش و توانمندی آنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

افتخار زنان و مادران همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت، بانوی بهشت، حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، روز مادر نامیده شده است. این روز را صمیمانه به همه بانوان معظم ایرانی به ویژه کلیه همکاران خانم شاغل در صنعت دارویی کشور تبریک و تهنیت دارم. بدون تردید بخشی از توفیقات کسب شده ایران عزیز در مجامع بین المللی مرهون مساعی ارزشمند بانوان است.

 

منصور نکویی نیا

21 دی ماه 1401