1401/09/14

بازدید شبانه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از داروسازی زهراوی

دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور شبانه در شرکت داروسازی زهراوی از واحدهای مختلف و خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی تیپیکو، دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌همراه استاندار آذربایجانشرقی و مقامات بلند پایه استانی روز یکشنبه سیزدهم آذرماه 1401 طی بازدیدی از شرکت داروسازی زهراوی در جریان فعالیت‌ها، تولیدات و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و  با بیان اینکه مجموعه دارویی تامین و شرکت‌های زیرمجموعه منشا عالمانه‌ای دارند، گفت: این منشا عالمانه یعنی تبلور شعارامسال که مقام معظم رهبری فرمودند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید گفت: باوجود اینکه ایران از لحاظ استعدادهای طبیعی بسیار غنی است اما یکی از نگرانی‌های جامعه خروج دانش از کشور همزمان با خروج نخبگان است. وجود مجموعه هایی نظیر داروسازی زهراوی موجب جذب نخبگان، و مانع فرار دانش از کشور می شود.
وی بیان داشت: امروز شاهد تحقق شعار مقام معظم رهبری در مجموعه های دارویی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم. ظرفیت اسمی مناسبی که در این مجموعه وجود دارد نه‌تنها بستر شکوفایی و خودکفایی و تامین نیاز داخلی را فراهم کرده، بلکه امکان صادرات به کشورهای هدف نیز وجود دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از حضور نیروهای توانمند و فعال در این مجموعه دارویی گفت: نوآوری‌های این عناصر مستعد، جوان، خلاق و پویا موجبات مسرت و بستر شکر از خداوند رحمان را فراهم آورده است.
دکتر مرتضوی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی پیشرفت چشم‌گیری در حوزه بهداشت و درمان داشته است و در بازدید از مراکز درمانی همواره این موضوع آشکار است.
ایشان همچنین با بیان این نکته که تمامی اختیارات لازم به استاندار آذزبایجانشرقی داده شده است، خواستار بررسی مشکلات و حل و فصل آن شدند.
 در این دیدار دکتر فرهاد کیافر مدیرعامل داروسازی زهراوی نیز به‌عنوان میزبان جلسه با تشکر و قدردانی ار این حضور به تشریح فعالیت‌های مجموعه زهراوی پرداختند و این نوع بازدیدها را مایه دلگرمی خادمان ملت در مجموعه زهراوی دانستند