1401/09/12

تماد گواهینامه جدید گرفت

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) موفق به دریافت گواهینامه HSE_ MS از دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، در دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی، شرکت تماد موفق به دریافت گواهینامه HSE_ MS شد که این دستاورد با کار تیمی و تلاش کلیه کارکنان و پیگیری های واحد تعالی سازمانی حاصل شده است.
گواهینامه HSE_ MS  یک ابزار مدیریتی برای بهبود عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط ‌زیست است که در همه برنامه‌های توسعه و پروژه‌های صنعتی یا تشکیلات سازمانی کاربرد دارد. این استاندارد با حذف شرایط ناایمن، ارتقا سطح سلامت افراد و صیانت از محیط‌زیست به ‌عنوان سرمایه بشریت، موجب پیشرفت و کارآمدی سازمان ها می‌شود.
این اجلاس با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی (بیش از 70 شرکت برتر ایران) برگزار شد.
از محورهای ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس می توان به: خلاقیت و نوآوری، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت، توسعه کسب و کارها در فضای ملی و بین المللی و اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها اشاره کرد.
شرکت تماد؛ بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور و یکی از شرکت‌های گروه دارویی تامین (تيپيكو) است که در رتبه بندی شرکت های تولید کننده مواد اولیه دارویی تیپیکو در حوزه HSE در سال 1400 موفق به اخذ رتبه اول در میان شرکت های گروه دارویی تامین شده است.