1401/08/25
در مجمع مدیران اداری کارخانجات آذربایجان شرقی به میزبانی کلرپارس مطرح شد:

ایجاد شوراهای سازش در کارخانجات صنعتی آذربایجان شرقی

در مجمع مدیران اداری و منابع انسانی کارخانجات استان آذربایجان شرقی که به میزبانی شرکت کلر پارس تبریز برگزار شد، بر لزوم ایجاد شوراهای سازش در کارخانجات صنعتی استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، صد و پنجاه و دومین جلسه مجمع مدیران اداری و منابع انسانی کارخانجات استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر قاری‌زاده و به میزبانی شرکت کلر پارس تبریز برگزار شد.
در این مجمع که عبد حافظ معاون اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و مهندس نوروزی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستان‌آباد حضور داشتند، بررسی مشکلات و موانع پیش روی مدیران اداری در کارخانجات و هم‌افزایی برخی اقدامات انجام‌شده در دستور کار قرار داشت.
در ابتدای این جلسه بعد از تلاوت آیات الهی، احد حسین‌زاده مدیر اداری و منابع انسانی شرکت کلر پارس درخصوص مأموریت‌های مدیران منابع انسانی و عملکرد خود و همکارانشان در حوزه اداری شرکت گزارشی را ارائه داد. در ادامه دکتر قاری‌زاده ریاست مجمع، دغدغه‌های خود و برخی راهکارها و بخشنامه های جدید را عنوان نمود. جلسه با بیان دغدغه‌ها، رویکردها، نقطه نظرات و تجربه‌های افراد حاضر در خصوص مأموریت‌های منابع انسانی ادامه یافت.
مهندس ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلرپارس نیز در این جلسه، منابع انسانی را ارزشمندترین دارایی یک سازمان عنوان کرد و به برخی از برنامه‌های رفاهی منابع انسانی در شرکت کلرپارس اشاره نمود و در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای و صادراتی شرکت کلرپارس و محصولات تولیدی آن گزارشی را ارائه داد.
عبد حافظ معاون روابط کار اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نی در این جلسه در خصوص ایجاد شوراهای سازش درون واحدی و نحوه اجرا و ایجاد آن در واحدهای تولیدی مطالب مبسوطی را عنوان کرد و به برخی از سوالات جواب داد. وی همچنین از زحمات مدیرعامل، پرسنل و حوزه اداری شرکت کلرپارس به جهت اقدامات بهبودی تشکر کرد.
در پایان این جلسه دکتر قاری‌زاده ریاست مجمع و مهندس نادری دبیر مجمع، به جمع‌بندی موارد مطرح شده پرداختند.