1401/08/28
بیست و ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی؛

کلرپارس؛ صادرکننده نمونه استانی

در بیست‌و‌ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری، عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری، معاون وزیر خارجه، استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، شرکت کلرپارس مفتخر به کسب عنوان “صادرکننده نمونه” استانی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به حمایت از صادرات و فراهم آوردن بسترهای مناسب گفت: قرارگاه اقتصادی امروز اتاق بازرگانی هست.
مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس هم در حاشیه این همایش گفت: امروز شرکت‌هایی که از نظر حجم و میزان صادرات نسبت به سال گذشته روندی افزایشی داشتند و توانستند برای کشور ارزآوری کنند، منتخب شدند و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد.
باباپور افزود: سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشتیم و در سال جاری نیز برنامه صادرات ۶۰۵ میلیون دلاری داریم که به لطف خداوند و با کمک و تلاش بی‌وقفه همکاران محقق خواهد شد.
روند افزایشی صادرات نشان‌دهنده کیفیت و برتری یک مجموعه در بازار است و مشتریان محصولات ما را به‌همین دلیل انتخاب می‌کنند که کیفیت محصولات‌مان استاندارد و بالاست.
دوست‌دار محیط زیست و پیشرو در تولید
شركت كلرپارس که در تأمین مواد شیمیایی گندزدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو، برای تأمین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نيمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره‌برداري رسید.