1401/08/11

مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو برگزار شد

با حضور مدیرعامل تیپیکو:

مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای شرکت توفیق دارو با حضور دکتر منصور نکویی نیا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، دکتر سیادت مدیرعامل شرکت توفیق دارو، سایر مدیران، ایثارگران، جانبازان و تعدادی از همکاران که از فرزندان و خانواده شهدا بودند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر سید داور سیادت مدیرعامل شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو در این جلسه به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تجلیل و قدرشناسی از شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است زیرا این عزیزان دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا و جانبازان یادگاران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدا و ایثارگران با ایثار و جانفشانی و شهادت‌طلبی در دوران دفاع مقدس، نقش محوری و مهمی در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن داشته‌اند.
 دکتر سیادت با تاکید بر لزوم تکریم خانواده شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: رابطه مسئولین با خانواده شهدا و ایثارگران رابطه خادم و مخدومی است و باید قانون خدمت رسانی به ایثارگران بطور کامل اجرا شود.
مدیر عامل شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو توجه ویژه به امور ایثارگران و جانبازان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام خانواده شهدا و جانبازان مورد احترام و عزیز ملت ایران هستند و رسیدگی به مسائل آنها را وظیفه خود می دانیم.