1401/08/05

مهندس بازیان مدیرعامل شستا خبر داد:

تامین 50 درصد مواد اولیه دارویی کشور در هلدینگ تیپیکو

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: در مجموعه دارویی تامین 50 درصد مواد اولیه پیش ساز دارو را تولید می‌کنیم و همچنین سهم 30 درصدی را در بخش تولید داروهای مختلف داریم.
مهندس ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در بازدید دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت کارخانجات داروپخش، ضمن تشکر از حضور ایشان در این مجموعه دارویی گفت: مجموعه دارویی تامین، نام پرآوازه‌ای در حوزه تامین مواد اولیه دارویی، تولید دارو و توزیع آن در سالیان گذشته و تاکنون داشته و همواره به عنوان نقطه اتکای بخش سلامت کشور ایفای نقش کرده وتصویر روشنی از قابلیت ها و توانمندی خود را در بخش سلامت کشور به رخ کشیده است.
وی با بیان اینکه همکاران ما در این مجموعه نه تنها در دوره نیاز، بلکه در دوره بحران نیز نقش پررنگی ایفا کردند، افزود: خوشبختانه امروز ما شاهد رشد چشمگیر تولید هستیم و طی 7 ماهه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 70 درصد رشد تولید را در بخش های مختلف داشته ایم.
مدیر عامل شستا تصریح کرد: ما در مجموعه دارویی تامین 50 درصد مواد اولیه پیش ساز دارو را تولید میکنیم و همچنین سهم 30 درصدی را در بخش تولید داروهای مختلف داریم.
وی با بیان اینکه نزدیک 1700محصول دارویی از 3 هزار داروی کشور در مجموعه دارویی تامین تولید می‌شود، گفت: امروز بیش از 30 درصد شبکه توزیع کشور را بعهده داریم. 97 درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود، بخش دارویی ما برای آن 3 درصد وارداتی ظرفیت ها و قابلیت‌های خوبی دارد.
مهندس بازیان با بیان اینکه برای اولین بار معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را به تصویب رسانده ایم، گفت: مجموعه همکاران ما امروز دپارتمان دانش بنیان را فعال کرده اند تا در زمینه هایی که می توانند با انگیزه وتلاش بیشتر بتوانند اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

گزارش تصویری