1401/07/20

لزوم توسعه صادرات دارو و ورود به بازارهای جدید

در دیدار معاون اقتصادی وزیر رفاه و مدیرعامل گروه دارویی تامین مطرح شد:

در دیدار معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین بر لزوم توسعه صادرات دارو و ورود به بازارهای جدید تاکید شد.

در سومین روز از نمایشگاه ایران فارما، احمد خانی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با دکتر منصور نکویی نیا، مدیرعامل این هلدینگ دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که مدیران هماهنگی اقتصادی و ارزیابی و نظارت وزارت کار نیز حضور داشتند، درباره اقدامات حوزه بین‌الملل تیپیکو و برنامه‌های صادراتی پیش رو بحث تبادل نظر شد.

دکتر نکویی‌نیا در این نشست بر لزوم توسعه صادرات دارویی گروه تامین و ورود به بازارهای جدید به‌ویژه در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای میانه تاکید کرد.

همچنین در دیداری جداگانه در محل غرفه تیپیکو، رییس و اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران کل بانک صادرات ایران و بانک تجارت با مدیرعامل هلدینگ تیپیکو نشست تخصصی در حوزه مالی و بانکی برگزار کردند.

دکتر نکویی نیا مدیرعامل هلدینگ تیپیکو و هیات همراه، ظهر چهارشنبه با حضور در غرفه گروه دارویی برکت، ضمن بازدید از این غرفه، در جلسه ای با مدیرعامل این هلدینگ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ساعات پایانی نمایشگاه نیز، دکتر عبده زاده، دکتر محمود نجفی عرب و دکتر سلیمانجاهی از اعضای سندیکای تولید کنندگان داروهای انسانی، با حضور در غرفه تیپیکو، با اهدای لوح تقدیر به دکتر نکویی نیا مديرعامل هلدینگ از حضور فعال این گروه دارویی در هفتمین نمایشگاه ایران فارما تقدیر و تشکر کردند.