1401/07/19

ارائه سه محصول جدید پارس دارو در نمایشگاه ایران فارما

شرکت داروسازی پارس دارو با ارئه جدیدترین محصولات خود در هفتمین نمایشگاه ایران فارما شرکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو ، هفتمین نمایشگاه ایران‌فارما از روز گذشته در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است.

شرکت سرمایه گذاری داوریی تامین به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور در این نمایشگاه حضور پررنگ و فعالی دارد. شرکت داروسازی پارس دارو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده محصول نهایی در غرفه هلدینگ تیپیکو حضور یافته است.

دکتر سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت پارس دارو درباره حضور این شرکت در نمایشگاه ایران فارما گفت: شرکت پارس دارو به عنوان یکی از مهمترین شرکت های تولید کننده دارو در کشور در 27 محصول لیدر بازار دارویی کشور است. به طور مثال پارس دارو بیش از 68 درصد آسپرین کشور را تولید می‌کند.

وی افزود: پارس دارو از سال گذشته به صورت جدی برای تنوع سبد محصولات و تولید داروهای جدید برنامه ریزی کرده است.

دکتر سهیلی از ارائه سه محصول جدید پارس دارو در این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر ارائه محصولات مهم پارس داور در این نمایشگاه، قرص ایندالکس (اینداپامید) از داروهای نسل جدید کنترل فشار خون، قرص تیکاپارس (تیکاگرلور) داروی انعقاد خون و قرص آگریپلت (آناگرالاید) داروی ضد پلاکت جدیدترین محصولات تولیدی شرکت پارس دارو هستند که در این نمایشگاه ارائه شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران و فعالان صنعت دارو در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه ایران فارما فرصت مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و امضای تفاهم نامه های همکاری است. شرکت پارس دارو نیز از این ظرفیت استفاده مناسب داشته است.


گزارش تصویری