1401/07/19

امضای تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ های تیپیکو و برکت

روز شلوغ تیپیکو در نمایشگاه ایران فارما

غرفه تیپیکو در دومین روز نمایشگاه ایران فارما، روز پرخبری را پشت سرگذاشت. در این روز علاوه بر دیدارها و جلسات متعدد، تفاهم نامه همکاری میان این هلدینگ دارویی و هلدینگ دارویی برکت به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت سرمایه گذاری داوریی تامین به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور با حداکثر ظرفیت در هفتمین نمایشگاه ایران فارما حضور یافته است. از روز نخست برگزاری این نمایشگاه دکتر نکویی نیا مدیرعامل هلدینگ تیپیکو و معاونین و مدیران این هلدینگ با حضور در غرفه تیپیکو پذیرای بازدیدکنندگان، فعالان حوزه دارو و میهمانان خارجی بودند.

در دومین روز برگزاری نمایشگاه هم غرفه تیپیکو روزپربازدیدی را پشت سرگذاشت و پذیرای میهمانان و هیات های مختلف بود.

ظهر سه شنبه دکتر اکبر برندگی مدیرعامل شرگت دارویی برکت و هیات همراه در غرفه هلدینگ تیپیکو حضور یافتند.در این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و شرکت گروه دارویی برکت به امضای مدیران عامل این هلدینگ هایی بزرگ دارویی کشور رسید.

لازم به ذکر است، این تفاهم نامه با هدف حمایت از صادرات داروی ایرانی و گسترش صادرات و محصولات صادرات محور میان هلدینگ های دارویی تیپیکو و برکت منعقد گردید.

دکتر برندگی مدیرعامل شرگت دارویی برکت و هیات همراه در ادامه از شرکت‌های هلدینگ دارویی تامین بازدید کردند و در جریان تولید آخرین محصولات ارائه شده این شرکت ها قرار گرفتند.

همچنین در این روز، منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه تیپیکو با دکتر نکویی نیا مدیرعامل این هلدینگ دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر نکویی نیا در این جلسه با بیان اینکه تیپیکو به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور، شرکت های مختلفی در حوزه تولید مواد اولیه، محصول نهایی، توزیع و بازرگانی دارد، افزود: یکی از شرکت های مهم هلدینگ، شرکت آنتی بیوتیک سازی در حوزه انتخابیه حضرتعالی در شهر ساری است و ما در هلدینگ تیپیکو حداکثر حمایت از شرکت های زیرمجموعه به خصوص شرکت هایی که در خارج از تهران هستند را داشته و داریم و برای ما جدای از بحث سودآوری، نگاه اشتغالزایی و کمک به پویایی صنعت حائز اهمیت است.