1401/07/16

سرپرست جدید شرکت داروسازی اکسیر معرفی شد

سامان غلامی به عنوان سرپرست جدید کارخانجات داروسازی اکسیر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شنبه ۱۶ مهر ماه 1401 جلسه تودیع و معارفه سرپرست شرکت داروسازی اکسیر با حضور دکتر منصور نکویی نیا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و جمعی از مدیران تیپیکو در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

 در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های دکتر فرید باقری در شرکت اکسیر، سامان غلامی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.
دکتر نکویی نیا مديرعامل شركت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، در این مراسم طی سخنانی همدلی ،هماهنگی و همراهی همکاران را رمز موفقیت یک سیستم دانست و رسالت اصلی مجموعه تیپیکو را خدمت رسانی به عزیزان بازنشسته تامین اجتماعی و تامین آینده آنها دانست.
مدیرعامل تیپیکو ادامه گفت: تامین مواد اولیه مرغوب و تولید محصول نهایی با کیفیت از اصلی ترین وظایف ماست و از همه همکاران می خواهیم با جدیت تمام در این راستا حرکت نمایند.
دکتر نکویی‌نیا سیاست کلی هلدینگ را تولید محصولات صادرات محور با تکیه بر تکنولوژی نوین و دانش بنیان دانست.
وی در ادامه با تشکر از تلاش‌های دکتر فرید باقری سرپرست پیشین داروسازی اکسیر، توفیق روزافزون در پست جدید را برای ایشان آرزو کرد.
در ادامه این مراسم، سامان غلامی سرپرست جدید شرکت داروسازی اکسیر، طی سخنانی اکسیر را نگین درخشان استان لرستان دانست و اولین وظیفه خود  و همه همکاران را حفظ جایگاه کنونی این شرکت و در ادامه ارتقا جایگاه آن برشمرد.
وی با اشاره به اینکه ارتقا در سایه نوآوری در همه واحدها محقق می گردد، بر ضرورت حفظ سرمایه های انسانی تاکید کرد و از دکتر منصور نکویی نیا مديرعامل هلدینگ تیپیکو برای اعتماد به وی تشکر نمود.
در پایان این جلسه حکم سرپرست جدید داروسازی اکسیر توسط مدیرعامل تیپیکو اعطا گردید.