1401/06/27

حضور تیپیکو در نمایشگاه کاراکاس ونزوئلا

شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در نمایشگاه دستاوردهای علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی، فناوری و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا از ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این کشور در شهر کاراکاس و با حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، دلسی رودریگز معاون اجرایی رئیس جمهور، گابریلا خیمنز معاون علم و فناوری، طارق الایسامی وزیر نفت، خوان رامون ولاسکز وزیر حمل و نقل و سایر مقامات دولتی، جمع کثیری از سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف به همراه دست اندرکاران بخش های صنعتی و علمی آغاز به کار نمود. نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، پیشرفت علم، دانش و فناوری کشور ایران در تمامی زمینه ها از جمله حوزه دارو را بسیار تحسین برانگیز عنوان کرد و بر توسعه راهبردی روابط بین دو کشور تاکید کرد.
شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این نمایشگاه با داشتن غرفه ای اختصاصی حضوری پررنگ داشت و طی برگزاری این نمایشگاه جلساتی با وزیر تجارت و همچنین وزیر بهداشت ونزوئلا برگزار کرد. در این جلسات، سعیده رحیمی مدیر بازار یابی شرکت کارخانجات داروپخش و دنیا گرشاسبی مدیر صادرات داروسازی اکسیر که به نمایندگی از تیپیکو در این‌نمایشگاه حضور داشتند، ضمن معرفی هلدینگ تیپیکو و شرکت های تابعه، نسبت به مسائل مربوط به نحوه ورود و ثبت محصولات دارویی مواردی مطرح کردند و مقامات بازدیدکننده هم قول بررسی و رفع موانع را در جهت تسهیل و بهبود صادرات دادند.
نمایندگان تیپیکو همچنین بازدید از دو کارخانه بزرگ تولیدی calox و grupo leti و همچنین توزیع سراسری Nena که شامل ۳۰۰۰ داروخانه تحت پوشش که با سیستم بسیار به روز و تکنولوژی پیشرفته مشغول به کار می باشند را انجام دادند.
 دکتر سلطانی سفیر ایران در ونوزوئلا هم ضمن بازدید از غرفه تیپیکو، در خصوص حمایت همه جانبه از صادرات، انتقال تکنولوژی و بهبود روابط کاری بین دو کشور مباحثی را مطرح کرد.