1401/06/15

زاگرس فارمد پارس و حضوری برجسته در نمایشگاه داروهای دامی

پایان نمایشگاه داروهای دامی

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس یکی از شرکت های گروه دارویی تامین  در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته که از تاریخ 12 لغایت 15 شهریور ماه برگزار شد، حضوری پر رنگ و پررونق داشت و به معرفی دستاوردها و محصولات خود پرداخت.

تیم مدیریتی زاگرس فارمد پارس با حضور حداکثری در این نمایشگاه تخصصی، با میزبانی از بازدید ها و جلسات فشرده با شرکت ها به ویژه شرکت های تولید کننده مواد موثره دامی جهت تامین مواد اولیه دارویی مورد نیاز خود و همچنین شرکت ها و مراکز استفاده کننده محصول نهایی داروهای دامی تفاهم های جدیدی را منعقد و توانست دست پر از نمایشگاه بازگردد.

روستایی مدیر عامل زاگرس فارمد پارس و سایر مدیران این شرکت دیدارهای مفصلی را با داروخانه داران و دامداران صنعتی داشتند و روزهای شلوغ و پرباری را برای گروه دارویی تامین رقم زدند.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در سال ۱۳۶۲ باهدف تولید داروهای دامپزشکی با مشارکت نیـروهای کارآمد و متـعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون در استان لرستان و شهرستان بروجرد تأسیس گـردید و اکنون با تولید 130 قلم محصول نهایی Finished دامی و داروهای انسانی از جمله پنم‌ و مروپنم به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولید داروهای دامپزشکی کشور فعالیت می کند.