1401/06/11

تی‌پی‌کو در کانون توجه

پایان کار همایش انجمن علمی داروسازان

طی سه روز برگزاری نوزدهمین نمایشگاه همایش انجمن علمی داروسازان، جلسه‌های کاربردی و تعاملی مدیران عامل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری دارویی تامین و شرکت‌های خارج از گروه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تی‌پی‌کو، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین علاوه بر حمایت از برگزاری همایش انجمن علمی داروسازان، با برپایی غرفه مرکزی خود در نمایشگاه و حضور  ۱۲ شرکت زیر مجموعه، طی ۳روز برپایی آن، حضوری پررنگ و گسترده در این نمایشگاه داشت.

در این نمایشگاه شرکت‌های تولید و داروسازی کارخانجات داروپخش، پارس دارو، ابوریحان، شهیدقاضی، زهراوی، کاسپین تامین، رازک، فارابی، اکسیر و همچنین شرکت‌های پخش هجرت، پخش اکسیر و توزیع داروپخش در غرفه مرکزی تی‌پی‌کو فعالیت‌ نمایشگاهی خود را انجام دادند.

برگزاری جلسات میان مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه تی‌پی‌کو و مدیران عامل شرکت‌های خارج از گروه و در سطح معاونت‌ها و مدیران بازاریابی و بازرگانی و روابط عمومی و همچنین معرفی محصولات به صورت دقیق و گسترده در ایام برگزاری جشنواره انجام و قرارهای کاری و حاصل شدن نتیجه این تعامل‌ها به بعد از برگزاری نمایشگاه موکول شد.

طی سه روز برگزاری این نمایشگاه، غرفه مرکزی شرکت های گروه دارویی تامین در کانون توجهات نمایشگاه بودند به طوریکه دکتر بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر عباس کبریایی‌زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروسازی، دکتر منصور نکویی‌نیا مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، تعدادی از بزرگان عرصه داروسازی و مدیران صنعت ضمن بازدید از غرفه مرکزی تی‌پی کو در جریان آخرین تولیدات و توانمندی های شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، در آیین افتتاحیه این همایش نیز از شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین تقدیر شد که «مرتضی محمود کلایه»(مدیر روابط‌عمومی تی‌پی‌کو) به نمایندگی لوح و تندیس یادبود این همایش را دریافت کرد.

نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با محوریت «خدمات بیمارمحور در داروسازی» از تاریخ ۹ تا ۱۱ شهریور در مرکز همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.