1401/04/06

هم‌افزایی یعنی تفکر جزیره‌ای را کنار بگذاریم

در بازدید از شرکت پارس دارو عنوان شد

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در بازدید از شرکت پارس دارو بر هم افزایی بیشتر بین شرکت های گروه تاکید کرد و گفت: نباید در گروه تفکر جزیره ای داشته باشیم.

 

دکتر منصور نکویی‌نیا مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین  به همراه دکتر ژاله روشن‌بخت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی، دکتر علیرضا یکتادوست سرپرست امور شرکت‌ها و مهندس حسین فراهانی سرپرست معاونت مالی پشتیبانی هلدینگ تی‌پی‌کو، در اولین دقایق ساعات کاری روز دوشنبه ۶ تیر ماه در شرکت پارس دارو حضور یافتند و بعد از جلسه صبحانه کاری، در سالن کنفرانس شرکت، پذیرای گزارش ها و نقطه نظرات مدیران پارس دارو شدند.

 

در این جلسه، دکتر سهیلی مدیرعامل شرکت پارس دارو گزارش کوتاهی از وضعیت خطوط تولید، فروش، صادرات، پروژه ها، مشکلات جاری و برنامه های آینده شرکت ارائه داد.

 

در ادامه، دکتر نکویی نیا مديرعامل شركت سرمایه‌گذاری دارویی تامین رهنمودرهایی در راستای بهبود وضعیت تولید به خصوص همکاری مضاعف دیگر شرکت های هلدینگ تیپیکو برای همراهی با شرکت پارس دارو ارائه داد.

 

همچنین در این جلسه، معاونین و مدیران شرکت پارس دارو نیز گزارشی از حوزه تحت مدیریت خود ارائه دادند.

 

رونمایی از ۷ محصول سافت ژل متشکل از ۴ دارو و ۳ مکمل اسکیل‌آب شده، برنامه بعدی این جلسه بود.

 

در ادامه این جلسه، خانم دکتر روشن بخت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی هلدینگ تی‌پی‌کو در سخنان کوتاهی بر همکاری بین شرکت های تولید کننده‌ی دارو و تحقیقات دانشگاه تاکید کرد.

 

دکتر علیرضا یکتادوست سرپرست امور شرکت‌های تی‌پی‌کو نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات انجام شده به دست توانمند پرسنل شرکت پارس دارو که منجر به اخذ گواهینامه GMP نیمه جامدات و نیز اخذ گواهی آکرودیته‌ی آزمایشگاه گردیده، بر ضرورت فعالیت بیش از پیش واحد R&D برای لانچ نمودن محصولات جدید شرکت پارس دارو تاکید کرد.

 

سپس دکتر نکویی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در جمع بندی صحبت های مطرح شده با بیان اینکه این بازدید اولین بازدید رسمی بنده و هیئت همراه از شرکت های گروه است، بر اهمیت زنجیره تامین در شرکت های هلدینگ تاکید کرد و گفت: باید در این بحث یک هم افزایی کامل چه در زمینه تامین مواد اولیه و چه در زمینه انتقال دانش فنی داشته باشیم.

 

دکتر نکویی نیا با تاکید بر اینکه نباید هر شرکتی ساز خود را بزند، افزود: رویکرد تیم مدیریتی جدید در هلدینگ تیپیکو، این است که شرکت‌های داخل گروه به عنوان ید واحده باشند و با بهره‌گیری از قابلیت های شرکت های همگروه از یکدیگر، حفظ منافع هلدینگ در اولویت قرار گیرد.

 

وی با اشاره به شعار سال و تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، گفت: علاوه بر اینکه شرکت توفیق دارو به عنوان هسته مرکزی تحقیقات هلدینگ در راس برنامه های تحقیقاتی گروه قرار دارد، با تعدادی دیگر از شرکت های دانش بنیان مذاکراتی صورت گرفته است و ماموریت جدید شرکت‌های گروه نیز باید حرکت به سمت فناوری نانو، بایو و تکنولوژی های جدید باشد.

 

در پایان این برنامه چند ساعته، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و هیئت همراه از خطوط تولید و انبارهای شرکت پارس دارو بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

پایان پیام