1401/04/04

دکتر شفیعی، سرپرست جدید رازک

از درون خود شرکت‌های تی‌پی‌کو معرفی شد

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک با حضور مدیرعامل تی‌پی‌کو و دو تن از معاونان ایشان، مهندس حسین فراهانی و دکتر علیرضا یکتادوست، مدیر حراست و اعضای هیئت مدیره رازک برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس رازک برگزار شد، دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل تی‌پی‌کو آغازگر سخن بود و صمن قدردانی از حس مسئولیت‌طلبی در رازک، حکم سرپرستی دکتر احمد شفیعی را ابلاغ کرد.

مدیرعامل تی‌پی‌کو گفت:

امروز را بعد چند ماه که رازک بدون مدیرعامل گذراند، به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همه دست به دست هم بدهند و برند رازک را حفظ کرده و به موقعیت‌های بالاتری برسانند زیرا که رازک از نام‌های برتر و شناخته‌شده صنعت است و در موضوع تولید داروهای انسانی، دامی و مکمل‌ها واقعا محصولاتی قابل اعتماد به بازار دارویی کشور عرضه کرده است. رازک و کارخانجات داروپخش هر دو از شرکت‌های نامور گروه دارویی تامین هستند و ما از روز اول حضور در تی‌پی‌کو نگران این دو شرکت بودیم و بحمدلله با انتخاب یکی از متخصصان داخل گروه، رازک هم مدیریت خودش را شناخت و من واقعا انتظار دارم در همین شرایط سخت، جایگاهی برای رازک پدید آید که به نتیجه آن همه ما افتخار کنیم. از اعضای محترم هیئت مدیره قدردانی می‌کنم که این چند ماه با صبوری و درایت صندلی خود را خالی نکردند و مسئولیت‌های خود را جدی انگاشتند و حالا ثمره آن، انشالله یک دوره پربار خواهد بود برای خانواده محترم رازک.

 

دکتر احمد شفیعی هم گفت:

سپاسگزار اعتماد شما و همکاران عزیز هستم. چند مبحث چون نوآوری، تولید محصولات جدید، بازارسازی و نقدینگی از اهمیتی بالا برخوردارند، با تمام توان می‌کوشم در مدت ماموریت جدیدم، مثمرثمر برای این مجموعه ارزشمند باشم و امیدوارم پشتیبانی‌های لازم صورت پذیرد. برای برآورده کردن انتظارات موجود چند برنامه دارم و امیدوارم برند رازک را قوی‌تر از قبل تحویل نفر بعدی بدهم.

 

*

دکتر احمد شفیعی مدرک دکتری داروسازی خود را از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. او پیشتر معاون بازاريابی فروش و صادرات کارخانجات داروپخش بود و امروز به سمت سرپرستی لابراتوارهای رازک منصوب شد.

از سوابق وی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

مدیر بازاریابی، فروش و صادرات داروسازی اسوه، معاونت بازاریابی و فروش سبحان انکولوژی، معاون بازرگانی و بازاریابی داروسازی الحاوی، عضو هیئت مدیره پخش رازی، قائم مقام مدیرعامل شرکت زاگرس دارو، رئیس هیئت مدیره پخش دارویی آوه سینا و دو سمت مدیرعاملی؛ کارخانه نوشافارمد و واکسن سازی نیواد فارمد

 

پایان پیام