1401/02/22

بازیان: تی‌پی‌کو در صنعت صاحب جایگاهی والا است

سخنان مدیرعامل شستا در معارفه مدیرعامل جدید

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ مهندس ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید تی‌پی‌کو ضمن اشاره به صمیمیت‌های سیال دوران دفاع مقدس و این‌که کسی برای پول کاری انجام نمی‌داد و بیشتر عشق و معرفت بود که در فضا جریان داشت و کسب رضای الهی هدف اصلی رزمندگان بود، گفت:

گاهی از این و آن می‌شنویم که مدیرانی از مجموعه‌های ما حقوق‌هایی نجومی دریافت می‌کنند! کدام نجومی‌؟ دریافتی مدیران عامل ما کمتر از درآمدهای ماهانه یک راننده ساده است و واقعا قبول این مسئولیت‌ها با این درجه از تخصص و زحماتی که برای تحصیل کشیده شده، همپا نیست و جز "عشق" نمی‌تواند نامی دیگر را یدک بکشد.

بله! ما می‌دانیم که در بیرون و بخش خصوصی حقوق‌ها واقعا بالاست و قابل مقایسه با مجموعه‌های ما نیست و اگر امروز کسی مسئولیتی را می‌پذیرد، قطعا به‌خاطر حقوق و دریافتی نیست. عشق به خدمت و این حوزه همیشه حرف اول را می‌زند.

مهندس بازیان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: باید از دکتر نادری تشکر کنم که در این مدت چند ماهه عهده‌دار زحمت تی‌پی‌کو بودند. از خدای متعال آرزوی توفیق برای ایشان دارم و همچنین برای دکتر نکویی‌نیا نیز در آغاز ماموریت جدیدشان آرزو می‌کنم که در رسالت و مسئولیتی که برعهده گرفته‌اند، توفیق الهی نصیب‌شان شود. این‌جا یکی از سنگرهای دفاع از نظام ما هست و این دوره از خدمت ما، نعمتی بزرگ است و باید از حوزه‌ها مسئولانه صیانت کرد پس این رسالت را بر دوش خودمان حس کنیم و به وظایف‌مان واقف باشیم.

مهندس بازیان ادامه داد: همه ما مسافر رفتن هستیم نه ماندن؛ و حتما از ما در روز قیامت می‌پرسند که با این مسئولیت‌هایتان چه کردید؟ می‌گویند ما به شما نعمت دادیم، و می‌پرسند چه کردید؟ هر کسی مسئولیتی دارد و باید به آن عمل کند و قدردان این نعمت‌ها باشد و آن را برای آیندگان حفظ کند.

من از عزیزانی که در تی‌پی‌کو آمدند و کاری کردند و رفتند، سپاسگزاری می‌کنم. خداوند خیرشان بدهد. ما می‌بینیم که امروز تی‌پی‌کو برای ذی‌ربطان و ذی‌مدخلان و صنعت مهم است و من عرض می‌کنم که جا دارد و حالا حالاها باید پیش برود و رشد کند و بیش از پیش بدرخشد.

بازیان در ادامه تاکید کرد: ما در سه سطح باید خوب کار کنیم. در سطح راهبردی باید که بتوانیم پیش برویم و نقش حاکمیتی خودمان را خوب تعریف کنیم. در صنعت دارو در 32 حوزه درمانی مشغول تولید و توزیع دارو هستیم، باید گام‌هایی بلندتر در تولید و توسعه برداریم و در مسائل اقتصادی نیز باید رشد کنیم و تی‌پی‌کویی قوی‌تر را بسازیم. کمربندها را سفت‌تر ببندیم و از زایش مشکلات پیشگیری کنیم و بدانیم که این امانت‌ها را باید سالم به آن دونده بعدی تحویل دهیم.

مدیرعامل شستا با اشاره به سخنی از سردار شهید سلیمانی گفت: فرصت‌های ما در اوج تهدیدات است که به‌وجود آمده؛ امروز با آزادسازی نرخ دارو و گشایش‌های صادراتی در این حوزه، فرصتی کم‌نظیر برای تحول در این صنعت فراهم شده است. قدر آن را بدانیم. ما با نگاهی به شرایط جدید، نگاهی تحولی می‌خواهیم که آن هم با شناختی که از مجموعه دارم، قابل حصول است.

مهندس بازیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره مستقیم به زمان محدود انتصابات و قولی که به وزیر داده است افزود: عنصر جوانی به سن و سال نیست، بلکه به شادابی و نشاط و تخصص و شایسته‌سالاری است. مبحث انتخاب مدیران جوان، ناظر بر شایستگی است و من انتظار دارم با تکیه بر اولویت افراد متخصص و شایسته از درون همین ساختار، مدیران را منصوب کنید و خیلی زود با توجه به فناوری‌های نوین و خلاقیت‌ها تی‌پی‌کو را به سمت داشتن چندین شرکت دانش‌بنیان سوق دهید.

پایان پیام