1400/11/25

تندیس «تولید ملی، افتخار ملی» در دستان مدیرعامل کلرپارس

برای نخستین بار اتفاق افتاد

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ در شب نورانی میلاد حضرت علی (ع)، نوزدهمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» که همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی میلاد تهران برگزار می‌شد، در رشته‌ها و صنایع مختلف برگزیدگان و برترین‌های خود را شناخت.

و شرکت کلرپارس (از گروه دارویی تامین) نیز از شرکت‌های موفق این دوره جشنواره، برنده جایزه «تولید ملی، افتخار ملی» شد. این جایزه را مهندس ابوالفضل باباپور مدیرعامل این شرکت دریافت کرد.

دکتر علی‌حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از سخنران این مراسم بود، گفت: در ۲ سال گذشته که کرونا کشور را در نوردید، جامعه کارفرمایی (کار و تولید) جهاد فی‌سبیل‌الله کردند و اجازه ندادند که به‌رغم تحریم‌ها خدشه‌ای به جامعه‌ی کارگری و مردم وارد شود.

همچنین دکتر سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن، تجارت دیگر سخنران مراسم بود. او گفت: تعاملات آینده ما با رتبه‌بندی و همین شکلی خواهد بود که این جشنواره در حال انجام آن است.

پایان‌بخش این مراسم، قبل از اهدای تندیس‌ها، حضور و سخنرانی حجت‌السلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور بود. او نیز در سخنرانی خود روی مطالبات صنعتگران تاکید کرد و افزود: مشکلات کشور انبوه است و نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه مدت مسائل را رفع و رجوع کرد. اما بگویم که راه روشن است و اگر شما صنعتگران عزم‌تان را جزم کنید، و مجدانه وارد صحنه شوید، مشکلات سریع‌تر حل خواهد شد و ما هم در قوه قضائیه پشتیبان شما هستیم و در هر جایی که بتوانیم به شما کمک خواهیم کرد.

در پایان این مراسم طولانی ۵۱ تندیس این جشنواره به برندگان اهدا شد.

مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس نیز به‌عنوان یکی از گردانندگان مهم و موفق چرخه تولید کشور فراخوانده شد و جایزه «تولید ملی، افتخار ملی» را از دستان اعضای هیئت مدیره خانه صمت ایران دریافت کرد.

پایان پیام