1400/11/25

۳۰۰ بسته معیشتی تی‌پی‌کو به مناطق محروم ارسال شد

کمک‌های مومنانه/

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ صبح امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین مراسمی به‌مناسبت ولادت امیر مومنان علی (ع) برگزار شد که علاوه بر تنی چند از مدیران عامل شرکت‌های گروه دارویی تامین و معاونان این مجموعه، مهمانانی ویژه هم داشت؛ حجت‌السلام والمسلمین علیزاده، نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص)، سرهنگ ممی‌خانی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و سرهنگ دوم پاسدار، محمد درویش‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵۰۴ امام حسین (ع) - گروه صنایع دارویی.

دکتر محمد نادری علیزاده، مدیرعامل تی‌پی‌کو در آغاز مراسم، ضمن خیر مقدم‌گویی به مهمانان گفت: امروز روزی با برکت برای مجموعه ماست و خدا را شکر که می‌توانیم در گام اول و در قالب کمک‌های مومنانه و به این مناسبت مبارک یعنی ولادت امام علی (ع)، ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به مناطق محروم استان تهران و مناطق سیل‌زده شهرستان کلیبر و خدا آفرین ارسال کنیم.

نادری افزود: در یکی از سایت‌های یکی از شرکت‌های مهم چند ملیتی دارویی نکته‌ای بسیار جالب را دیدم که احساس خوبی به آن پیدا کردم. نوشته بود: اگر استطاعت خرید و دریافت داروهای ما را ندارید، اشکالی ندارد، ما حاضریم آن را رایگان در اختیارتان بگذاریم. راستش غبطه خوردم. این فرهنگ باید در صنعت ما جریان پیدا کند.

ما امیدواریم در اقدام بعدی و برای حلول سال نو هم به‌همت پایگاه بسیج شهید ضرغام (تی‌پی‌کو) کمک‌هایی دیگر را روانه مناطق محروم کنیم و امیدوارم که محرومیت در کشور عزیزمان ایران ریشه‌کن شود.

نادری همچنین تصریح کرد: همکاران صنعت گرانسنگ دارویی کشورمان بی‌ادعا و توانمند هستند. سال گذشته و در پیک کرونا و به همت همین عزیزان توانستیم تمامی نیازهای دارویی کشور را تامین کنیم و در این موضوع هم از وابستگی به خارج بکاهیم.

خوشحالیم که بیش از ۹۵ درصد داروی کشور و ۷۰ درصد مواد اولیه دارویی مورد نیاز خودمان را خودمان تولید می‌کنیم. از توانمندی فن‌سالاران این عرصه همین بس که ظرف چند هفته می‌توانند هر دارویی را فرموله، تولید و به دست مصرف‌کننده‌ها برسانند.

حجت‌السلام علیزاده نیز ضمن قدردانی از گام‌های ارزشمند و مثبت داروسازان کشور و اقدام مومنانه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و شرکت‌های زیرمجموعه، چنین اقداماتی را افتخارآفرین و "برکت" زندگی و کار افراد برشمرد و در سخنانی کوتاه از توفیقات ارزشمند انقلاب در دهه مبارک فجر یادی کردند.

علیزاده در بخشی از سخنان خود افزود: این رفتارها مجاهدت است و مسیر شما در تامین داروهای مورد نیاز مردم هم در نوع خودش مجاهدتی عظیم است. این‌طوری است که کشور به سمت استقلال و خودکفایی رفته و روز به روز قدرتمندتر می‌شود. من درباره دارو دانش زیادی ندارم، اما این را می‌دانم که امروز مسئولان مربوطه به دلیل فراوانی و رسیدن به جایگاهی ارزشمند در کنترل کرونا به مردم اصرار (و بلکه التماس) می‌کنند که بروید واکسن بزنید و دز سوم را هم بزنید. خود این گزاره، یک پیام دارد که ما توانسته‌ایم از یک بحران بزرگ عبور کنیم و اکنون با خیالی راحت به منطقه امن و آرامش برسیم.

پس از این سخنان حاضران به محل آماده‌سازی بسته‌های معیشتی رفتند و عکسی دسته‌جمعی گرفتند.

فرشاد ملک‌وند (هلدینگ داروپخش)، دکتر محمدرضا مرادی (توزیع داروپخش)، مهندس محسن کردی (داروسازی اکسیر)، فرهاد همدانی (لابراتوارهای رازک)، دکتر سعید کوچکی (شیمی‌دارویی داروپخش)، دکتر علیرضا یکتادوست، دکتر سیدحسین حاجی‌میری، مهندس حسین فراهانی (معاونان تی‌پی‌کو) و... از حاضران در مراسم بودند.  





 

پایان پیام

گزارش تصویری