به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ مدیرعامل داروسازی ابوریحان (گروه دارویی تامین - شستا) از تکمیل حداکثری سبد محصولات این داروسازی تا پایان امسال خبر داد.

 

مهندس میثم نورمحمدی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸۰محصول دارویی انسانی و دامی در ابوریحان تولید می‌شود که این شرکت سازنده انحصاری برخی از این محصولات در کشور و دارای یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سبدهای دارویی است، از جمله مهم‌ترین داروهای هورمونی و زنان یا برخی بیماری‌های خاص.

 

این شرکت یکی از فعال‌ترین واحدهای تحقیقات دارویی را داراست و در زمینه تولید داروهای جدید هم‌اکنون بیش از ۵۰ قلم دارو در واحد تحقیقات شرکت در حال فرمولاسیون است که امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم مجوز تولید حداکثری این محصولات را دریافت کرده و با سبد کامل‌تر و بی‌رقیب‌تر دارویی به هموطنان عزیز خدمت کنیم.

 

نورمحمدی خاطرنشان کرد: مفتخریم که در قالب تیمی کاردان و حرفه‌ای که ۴۸۰ داروساز، شیمیست، کارشناس و فعال صنعت دارو را شامل می‌شوند و به پشتوانه بیش از ۵۵ سال قدمت و افتخار، به نظام سلامت کشور خدمت‌رسانی می‌کنیم. مردم عزیز مطمئن باشند داروسازی ابوریحان با شعار (سلامتی سرمایه است) و با هدف تندرستی جامعه، جهش تولید، اشتغالزایی و ارزآوری، سلامتی را بزرگترین سرمایه همه ایرانیان دانسته و در راستای تامین و حفاظت از آن تلاش می‌کند.

 

پایان پیام