به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ پنجشنبه 17 تیر ماه 1400 ، طی مراسمی دکتر حمید حسین‌پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی و دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی تفاهم‌نامه همکاری در راستای بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های یکدیگر منعقد کردند.

 

 دکتر حسین‌پور گفت: زهراوی در معادلات دارویی کشور، نقش‌آفرین است و انعقاد این تفاهم‌نامه را گامی مهم در راستای افزایش  همکاری‌ها می‌دانم. پیش از این هم هلال احمر با شرکت زهراوی همکاری‌های تنگاتنگ داشته است، در زلزله ارسباران ، شرکت زهراوی، کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست آسیب دیدگان زلزله رساند.

دکتر کیافر هم ضمن تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران‌ها گفت: هلال احمر رسالتی ارزشمند برعهده داشته و برای شرکت زهراوی هم قرابت‌هایی برای همکاری مشترک وجود دارد. زهراوی، تولیدکننده‌ی داروهای پیوندی، ام اس و بیماری‌های خاص است و ما می‌کوشیم با تولید داروهای با کیفیت بالا و اثربخش سطح سلامت جامعه را بالا ببریم. با هلال احمر هم همکاری طولانی داشته و داریم و در حوادث و بحران‌ها همواره در کنار این جمعیت هستیم.

کیافر از راه‌اندازی خانه هلال در شرکت داروسازی زهراوی هم استقبال کرد: همه تلاش خود را در این خانه به کار خواهیم بست تا اهداف هلال احمر را پیاده‌سازی کنیم. همچنین آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها با داروخانه جمعیت هلال احمر اعلام می‌کنیم.

حسین‌پور در ادامه مراسم لوحی از هلال احمر را تقدیم کیافر کرد و به وی تبریک گفت.

مفاد تفاهم‌نامه شامل موارد ذیل بود: افتتاح خانه هلال در مرکز شرکت داروسازی زهراوی، همکاری‌ها در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، پیشبرد مباحث آموزشی، برگزاری معاینات دوره‌ای، پشتیبانی داوطلبانه از هلال‌احمر در حوادث، اجرای مانورهای مشترک به‌منظور سهولت همکاری در زمان‌های حوادث، مشارکت در تشکیل تیم‌های واکنش سریع در داخل شرکت و انجام مشاوره برای تشکیل اتاق‌های آماده عملیات، و ارائه انواع خدمات درمانی موجود در جمعیت هلال‌احمر با تخفیف برای کارکنان زهراوی و تعاملات دارویی.

پایان‌بخش مراسم بازدید از داروخانه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی بود.

پایان پیام