به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ دکتر محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: ما با جهاد اقتصادی انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم.

 

مقام معظم رهبری: «...همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است...»

محمد رضوانی‌فر در این پیام‌ نوشت: امروز یقین داریم که هر فردی از آحاد ملت و ایرانی غیرتمند، در هر سنگری ادامه راه پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در سر دارد و قطعا پرچم این دلاور سرافراز تاریخ ایران و جهان در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرای در منطقه زمین نخواهد ماند.

 

در این پیام آمده است: در این میان کارگران، کارکنان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تمام توان و قدرت مضاعف و انگیزه ‌دوچندان در میدان اقتصاد و تولید انتقام سختی از ریختن به ناحق خون سردار مهربانی‌ها می‌گیرند.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همان‌طور که تا امروز شستا به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی، سنگر مقابله با تروریسم اقتصادی بوده است همچنان با جهاد اقتصادی و ایستادگی در میدان اقتصادی، گام‌های‌ محکم‌تری از قبل بر می‌دارد.

 

 

وی در پایان اشاره کرده است: با شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندیم که رهرو راه پرافتخار او باشیم، راهی که مولای‌مان امام حسین (ع) پیش روی ما گذاشت، هم‌او که  به ما آموخت:«انّ الحیاة عقیدة و جهاد»

 

پایان پیام