به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ عصر روز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸ نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوره‌ی سوم آئین پاس‌داشت ایثارگران و شهدای صنعت داروسازی کشور (سومین یادواره) با میزبانی هلدینگ شفادارو برپا شد.

دکتر فرهاد زرگری، مدیرعامل شفادارو افتخار میزبانی برگزاری سومین دوره یادواره را به فال نیک گرفته و در سخنانی گفت: به برکت خون شهدا، کشورمان در آرامش است و در این دوره تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که نسبت به دو دوره قبل، مراسمی باشکوه‌تر برگزار شود.

سردار پاسدار نصرالله فتحیان، مسئول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت هم با اشاره به توانمندی نیروهای دفاعی ایران در منطقه خلیج فارس، آمادگی رزمی ایران را نتیجه روحیه ایثارگری و شجاعت فرزندان ایران‌زمین خواند و گفت: ارزش‌های شهدای دفاع مقدس ما بسیار بالاست و هرچه در این مسیر قدم برداریم، کشورمان را از تیررس و بدخواهی دشمن دور و مصون نگاه داشته‌ایم.

علاوه بر سردار فتحیان و دکتر زرگری؛ دکتر عباس کبریایی‌زاده، دکتر بهرام دارایی، دکتر سیدمحسن نظام‌الدین، دکتر اکبر برندگی، دکتر ناصر نقدی، نماینده‌ای از تی‌پی‌کو، دکتر مهدی زرین، مدیرعامل شرکت داروسازی جابرابن حیان (که نشست در این شرکت برگزار می‌شد)، دکتر رضا توکلان (شفادارو) و دکتر مهدی گل‌سفیدی (پخش رازی) از حاضران در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سومین دوره یادواره ایثارگران و شهدای صنعت داروسازی کشور بودند.

شایان ذکرست سومین دوره پاس‌داشت شهدای صنعت داروسازی کشور دی ماه ۹۸ و در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد و  قرارست از خانواده پنج شهید این صنعت در دوران دفاع مقدس تجلیل شود.

پایان پیام