مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه هیاتی از استانداری و همراهی فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از شرکت داروسازی کاسپین تامین بازدید کردند. سالاری پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت ضمن آشنایی با فرآیند تولید آمپول و ابراز خرسندی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان و گسترش شبکه عرضه آن‌ها در سراسر کشور و خارج از مرزها اظهار داشت: در ماه‌های گذشته شاهد نوسانات ارزی و عدم ثبات بازار بودیم که این مساله با اعمال سیاست‌های دولت به شرایطی مطلوب‌تر منتهی شد.

وی با بیان اینکه کنترل بازار و جلوگیری از انحراف آن امری حیاتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امنیت سرمایه‌گذاری در گرو حفظ شرایط بازار و حمایت از تولیدکنندگان است.

سالاری افزود: به منظور بهبود شرایط تولید و توسعه اشتغال در استان، کار گروه رفع موانع تولید استان اقدام به برگزاری نشست‌هایی در ماه‌های اخیر کرده و تعادل در بازار و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی را به عنوان هدف پیگیری می‌کند.

دکتر افشین وهاب زاده مدیرعامل شرکت داروسازی کاسپین تامین هم با ارائه گزارشی مختصر از وضعیت این واحد صنعتی/ دارویی، کمبود نقدینگی را عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی عنوان کرد و اظهار داشت طرح‌های وزارت بهداشت برای سهولت و دسترسی مردم به خدمات و دارو؛ گاهی فشارهایی را بر داروسازان و کارخانه‌های دارویی تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: عمده تولیدات ما در بیمارستان‌ها مصرف می‌شود و مطالباتی عدیده‌ از داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها داریم که پرداخت نشده و این درحالی است که به لحاظ تعداد ساخت انواع آمپول، بزرگترین مجموعه آمپول‌سازی در ایران هستیم.

در پایان، دکتر سالاری و هیات همراه از پروژه اصلاح خطوط در حال اجرای شرکت بازدید کردند.

پایان پیام