به گزارش ستاد خبری آئین پایانی پاس‌داشت «قهرمانان ملی»، ایثارگران و شهدای صنعت داروسازی کشور (دومین یاواره)، تاریخ برگزاری این مراسم اعلام شده و در ساعت ۱۴ مورخه ۲۶ دی ماه جاری در سالن همایش‌های خلیج فارس (باغ موزه دفاع مقدس) برگزار خواهد شد.

نخستین دوره این مراسم در مهر ماه ۱۳۹۶ و به همت گروه دارویی برکت برگزار شد، و پس از آن گروه دارویی تامین TPICO، دواطلبانه برگزاری دوره دوم را به‌عهده گرفت و در طول سال‌جاری با نظر مستقیم دکتر محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در تمامی شرکت‌های گروه، مراسم و آئین‌های گرامیداشت خانواده محترم شهدا و ایثارگران صنعت برگزار شد.

از جمله برنامه‌های دومین دوره این یادواره، تجلیل از خانواده‌های سه شهید والامقام صنعت داروسازی است که به ایشان برای نخستین بار در طول این تاریخ چهل سال، «تندیس زرین مقاومت» اهدا خواهد شد.

محمدرحمان نظام‌الاسلامی مجری شناخته شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که خود در آن روزگاران دفاع، رزمنده بوده، اجرای این مراسم را به‌عهده دارد.

استادان و دانشجویان رشته‌های داروسازی، بزرگان صنایع این رشته، سندیکاها و شرکت‌های داروسازی و دغدغه‌مندان جزو مدعوین و مهمانان مهم دومین یادواره خواهند بود و پوشش کامل مراسم و پخش مستقیم آن از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکنون قطعی شده است.

پایان پیام