به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ پس از انتخاب و انتصاب دکتر محمد رضوانی‌فر به مدیرعاملی شستا، مدتی کرسی هدایت تی‌پی‌کو خالی ماند تا فردی شایسته بر آن بنشیند و راه نیمه‌کاره و سازنده دکتر رضوانی‌فر را تکمیل کند. اینک (در روز دوازدهم دی ماه ۱۳۹۷) با انتخاب «دکتر پویا فرهت» به‌ مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) این مهم به نقطه روشن و تعادل خود رسیده است.

دکتر پویا فرهت ۳۹ ساله دارای مدرک دکترای داروسازی دانشگاه تهران و کارشناسی کسب و کار از دانشگاه شهیدبهشتی با نیروی مدیریت و جوانی با عقبه‌ای قابل مثال و ۱۷ سال حضور مستمر در صنعت دارو به مدیرعاملی بزرگترین هلدینگ دارویی کشور رسید و اکنون فرصت برای مجموعه عظیم تی‌پی‌کو فراهم است تا چابک‌تر و با انگیزه‌ای قوی، قدم‌های مدیرعامل پیشین را تکمیل کند.

دکتر فرهت مدیرعامل سابق شرکت‌های دارویی سبحان، بهستان تولید، و البرز دارو بوده و در تمامی زوایای صنعت حضور داشته و تجربیاتی گرانسنگ در این عرصه کسب کرده است.

دکتر فرهت در نخستین اظهار نظر رسمی خود پس از انتصاب به مدیرعاملی تی پی کو گفت: تی‌پی‌کو به منوال یک سال گذشته و با شیبی رو به رشد و سازنده پیش خواهد رفت.

دکتر فرهت افزود: با خوشبینی و امید به آینده این مسئولیت را قبول کردم و با تایید اصلاحات دکتر رضوانی‌فر در یک سال گذشته، همان روند را ادامه خواهم داد؛ من روندها را در تی‌پی‌کو رو به رشد دیدم و تمام تلاشم را خواهم کرد که آن دمای سازنده و هارمونی مثبت را حفظ کنم.

وی ادامه داد: طبعا در این مسیر هر کدام از همکاران محترم که می‌خواهند برای صنعت داروی کشور و برند تی‌پی‌کو قدمی بردارند، قطعا محیطی دوست داشتنی را تجربه خواهند کرد.

مدیرعامل تی پی کو گفت: وضعیت اقتصادی کشورمان حساس‌تر از گذشته شده است و ما باید با آن دید ملی به مجموعه خود نگاه کنیم و شرکت‌ها را حفظ کنیم و از مدیران گروه بخواهیم که به فعالیت‌هایشان با قدرتی مضاعف ادامه بدهند و چراغ آینده را روشن نگاه دارند.

دکتر فرهت در خاتمه این گفتگو افزود: طبیعتا فرصت تکمیل سبد، به روز شدن فعالیت‌ها و اصلاح معضلات و تغییرات مثبت بیش از پیش فراهم است و من هم با تجربیاتی که از هم‌نفسی و مسیر پر فراز و نشیب صنعت کسب کرده‌ام، با تمرکز روی موارد سازنده، کار را پیش خواهم برد.

پایان پیام